2019年5月1日 星期三

瞓得好可愛

Mango 仔啲睡姿好過癮o架,原先long 住手仔瞓


跟住伸長對手瞓,咁瞓法,呢個位梗係唔夠佢瞓啦



係梳化都係伸長對手瞓,瞓瞓吓又轉姿勢,瞓到啲手腳都亂晒籠,哈哈





又鍾意扮乳豬




伸直埋對腳


原來Chewy 都試過咁


佢瞓咗覺個樣真係好可愛








呢個星期我多咗出廳睇機頂盒嗰啲電影,Mango 仔有時會跳上梳化陪我,難得佢比我摸摸,仲唔咬人,真係好乖喔



之前我又係廳睇電影,Mango 仔又陪我,其實佢係上瞓覺,又有得睇佢個瞓覺可愛樣







16 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢已經好大食,而且已經重咗,又唔鍾意梳毛

      刪除
  2. 習慣左環境, 而家要痴實你

    回覆刪除
  3. 胡盧身形,睇貓瞓覺真係好治癒

    回覆刪除
  4. 睇Mango瞓覺個樣勁冧呀!

    Chewy伸直腳仔係白色同個身唔同色,喺上面睇落去,好過癮呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢條尾最尾嗰兩節係淺啲色的,當佢擺吓擺時,我成日話佢似響尾蛇

      刪除
  5. mango 係我寶貝呢,佢好得意呀,好似個人仔。

    回覆刪除
  6. 一邊睇戲一邊摸住 Mango, 雙重娛樂 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他貓都可以咁,只係要睇Mango 仔心情,佢唔俾就會咬人

      刪除