2019年4月27日 星期六

開始相見

Update 吓我嗰兩粒新孫女先


阿姐send 呢張相時話︰Taylor 肚餓了
我回阿姐︰咁仲唔放飯
阿姐答︰我放咗飯,佢就唔會黐我了


阿姐話Macy 係房外面




阿姐比Macy、Mittens玩具同佢哋玩

   
 

佢哋朝早又等人起床,夜晚又陪阿姐瞓覺



 
星期四晚開始,放咗佢哋出廳認識兩位家姐同探索新屋企


Macy 昅到實,阿姐話佢同Lucy 對視咗成十分鐘




見到Lucy 係邊嗎﹖


尋日的情況,大家都係保持距離好啲


阿姐話都係得Lucy、Mittens 係度fee 貓,不過睇佢哋應該都會好快適應都大家,相處愉快的



10 則留言:

  1. 阿姐屋企住咗四條queen,好熱鬧呀!

    食方面呢,佢地一齊開餐ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢,今日阿姐都要返工開ot,都唔得閒同佢傾貓地的近況

      刪除
  2. 仲未熟啫, 遲D會相處愉快

    回覆刪除
  3. 一開始齋對視已經好好,好在係女仔地盤意識無男仔咁誇

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我覺得新貓適應該無問題,我只係驚Mittens 唔慣,不過點都要啲時間,會好的

      刪除