2019年4月17日 星期三

容易受驚的少女

Chewy 咗我屋企己經兩年多啲,發覺佢依家驚青咗,比初初入門時仲驚咗人,記得初初入門無耐,開始適應咗呢個屋企,阿姐啲表弟表妹咗我屋企,佢最初都只係會匿係床褥後面



用玩具引佢,佢都肯出





依家佢一聽到有叩門聲,或知道有陌生人係屋企,已經唔知匿埋咗去邊,直到人哋走咗至肯出番,有段時間真係唔知佢匿咗去邊,終於摷到佢個藏身處



走番出來了,不過就算唔係有陌生人入屋,佢有時都會匿係裡面瞓覺


佢個驚驚樣


佢真係好容易受驚,我平時係佢面前都唔敢好大動作,驚嚇親佢,我每次埋佢身摸佢,都要慢慢的





阿姐每次返見到個女,都一樣要小心奕奕,唔可以嚇親佢,嚇親走咗就無得黐了




睇佢細細粒粒,平時瞓覺都好斯文



真係好少見佢瞓到反晒肚


但有時佢又會好無儀態,哈哈



 食嘢都好斯文,細啖細啖慢慢食,一啲都唔心急


 但有時就…


 佢初入門時,朝早會主動跳上人大髀,可能係想快啲討早餐食,不過依家已經無呢支歌仔唱了



雖然佢依家都唔算太黐人,但間唔中都會主動埋身,梗係想搵公公梳毛呢


 搵我同佢玩,玩緊Da Bird


 我用緊電腦,佢主動搵我,仲肯坐大髀,真係好難得



 
公公見佢瞓緊覺,又黐埋去一齊瞓,仲有Marble 仔一齊呢
 


舊年時有段時間Chewy 朝早會走上床黐實我瞓,大家睇真啲,其實有三隻貓陪緊我瞓




有時仲比我攬住瞓,雖然唔係比我攬好耐,但我都已經好心甜



初時瞓係我對腳上面,後來比我攬住瞓,嗰陣時奇哥仔好鍾意瞓係我枕頭旁邊



我已經起床了,佢兩個都仲未願落床


近排佢朝早又黐住我瞓,攝於早兩日前,佢好鍾意貼住、靠住人腳瞓,佢可能覺得有安全感





有時佢又好八卦,我睇報紙時,佢走上阻住晒,唔比我睇


呢張係我打呢篇Blog 前影的


雖然Chewy 都仲係咁驚青,但我會盡量比到佢有安全感,希望佢明白,公公婆婆好錫佢,會保護佢,唔會嚇親佢



15 則留言:

  1. 不經不覺已經兩年啦,同初入門比,已經好大進步啦!係呢,係咪妳好似提過Chewy驚人多過驚貓呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而佢初初仲未咁驚青喎,佢不嬲都驚陌生人,啲貓唔兇佢,佢咪唔驚囉,依家Mango舅父都有兇佢呀,搞到佢胡胡聲,要我去救佢

      刪除
  2. Mango 仔都曳曳豬喇, Chewy 已經心血少, 仲去兇佢 😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家奇哥同Mango 兩個成日眼超超,睇唔順眼

      刪除
  3. 原來咁快就兩年
    佢都幾細膽呢

    回覆刪除
  4. 唔講都睇得出係一隻貓女, 好靚女!!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 都唔係每個女仔都係咁,睇之前Angie 都唔怕生

      刪除
  6. https://www.momovod.com/vod-play-id-85171-src-1-num-1.html

    回覆刪除