2019年4月10日 星期三

唔愛坐梳化的貓

家中張梳化,使用率最高者係Marble 仔,佢除咗係我張床瞓之外,佢最多時間就係瞓梳化




最唔鍾意瞓梳化就係奇哥仔,奇哥仔只愛間中走上梳化頂扮型仔



Chewy 都唔多鍾意坐梳化,見佢自動坐梳化真係好少有


見呢兩張相Chewy 走上梳化陪我,查實佢想逗我同佢玩



因為有段時間我一邊係度睇電視劇,一邊同佢玩Da Bird,我一唔同佢玩,佢見枝Da Bird 放係梳化,佢自己走上




但我係香港期間,某兩日佢又主動走上梳化陪公公睇電視,佢公公仲特登影低send 比我,係度曬命




但Chewy 就好愛捐入梳化布底度瞓



仲有匿係梳化布後面玩


依家連Mango 仔間中都會走上梳化瞓


更新一下,天師睇落已經好番晒,但個療程仲未完,藥仲未食晒

睇下我開住個窗,天師仔都唔怕凍堅持係梳化瞓,我唯有幫佢冚吓被,但其實佢又係唔多like 冚被,冚咗一陣,佢就走咗了,Chewy 就掛住睇雀仔




10 則留言:

  1. 我以前養嘅貓最愛坐喺錄影機、電視機頂取暖,但明明我地住LA已經熱到發呆。^^”

    回覆刪除
  2. 天師仔呢個角度條頸好粗, 好雄厚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身都係一隻大隻仔,佢肥時好型仔,依家瘦晒,唉

      刪除
  3. 天師仔好番哂 👏👏👏
    😺 同人一樣, 位位都唔同性格, 有唔同喜好

    回覆刪除
  4. 貓貓真係好隨性,你以為佢去東,佢又要去西,好難明。

    回覆刪除