2019年4月21日 星期日

又多兩粒貓孫女

早幾日阿姐話我知呢個星期六會養多兩隻貓,問我有無興趣星期日去佢屋企睇貓



記得舊年年尾,阿姐曾經去做貓保母嗎﹖原來貓爸爸遲啲會搬去California,但唔會帶埋貓地走,話想送佢哋去Shelter,但阿姐話驚佢兩姊妹會分開比人領養,所以佢決定接收佢哋

尋日貓爸爸送咗Lucy & Taylor 去阿姐屋企




Macy 對人哋啲貓玩具有興趣啲,貓爸又攞咗啲盆栽送比男友仔,Macy 都好有興趣



Mittens 就嬲嬲豬呢


Lucy & Taylor 先移入阿姐間房做隔離,兩姊妹先匿係床底





下午阿姐都係房陪住佢哋,都係Lucy 比較大膽啲









晚餐肯出




食完晚餐Taylor 肯出比摸摸




阿姐話Lucy 好鍾意係床邊裝佢,話佢對手有奇奇舅父咁長



 今朝阿姐send 的,Taylor 等佢哋起身




阿姐話佢摸佢pat pat,哈哈



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

阿姐公司有個同事都有養貓




阿姐話某日同呢個同事講貓講咗半個鐘,好彩啲老細已經走晒,咁佢呃咗半個鐘人工呢



18 則留言:

  1. i never understand why those people dump their cats + dogs
    whenever they have to move, pregnant
    or their pets get sick + old
    their children will do the same to them when they get old!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好嬲,搬都可以帶埋貓地走,養咗一段時間,點都有感情,只希望佢搬咗之後唔好再養貓

      刪除
  2. 我已經數唔到你地一家養左幾多隻貓
    我同意1128, 唔明D人點解搬屋、生仔、分手、離婚就棄養

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家六隻,阿姐家四隻,姑仔家四隻
      我都唔明,唉

      刪除
  3. 點解個貓爸爸會捨得嘅?!睇佢養到d貓咁肥美都應該好錫佢哋,搬屋都唔帶佢哋?如果有日我會搬去美國但dingding去唔到我都寧願唔搬。好在遇到阿姐咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓爸爸帶咗佢哋去阿姐屋企,都話唔捨得佢哋,但又唔帶埋佢哋搬,真係不知所謂,阿姐都係照顧過佢哋一個星期都會唔捨得啦

      刪除
  4. ...好多謝阿姐收養咗兩姊妹 ♡
    講貓經真係有排都講唔完ga XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐係照顧過佢哋一個星期都唔捨得佢哋啦,貓爸爸真係衰

      刪除
  5. 我唔明點解唔可以帶埋兩隻貓去搬家

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想因為貓爸爸揸車去加州要一日一夜,佢又想一邊揸一邊玩,咪唔想帶住兩隻貓攞,我話可以幫佢暫託,等第日佢搬定再帶佢哋搭飛機都得唧,可能又唔想駛錢,真係唔知,真係唔明

      刪除
  6. 阿姐同男友仔好有愛心,全職返工打理屋企湊四貓其實都幾辛苦架!

    咁妳有冇去睇貓孫女呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前阿姐男友仔都無諗過再加貓,不過遇到又唔可以唔理,咁湊貓比較容易,湊四隻都唔係好辛苦唧
      無呀,仔仔爸話佢哋啱啱至到新家,仲驚緊,阿姐又唔會走,遲啲至見都唔遲啦,阿姐都諗住過多幾個月,再搞扒地,因為上次house warming,好多人都無出席,想今年再搞

      刪除