2019年4月23日 星期二

我家五少 — Mango 仔

Mango 仔咗我屋企已經個零月,侵入屋企每個角落














連其他大佬啲地盤都唔方過




仍然係咁為食



但每日我準備貓地嗰兩餐,攔過佢多次之後,佢依家都無點搞搞震,乖咗好多,會乖乖咁等


佢身上顏色,同張被差唔多,有時我都差啲見佢唔到


high 貓草、搓被被、捕雀雀、玩毛毛棒











Mango 仔真係可以攞最佳男主角,初時好乖,依家連摸吓都咬人,我隻手只係放係佢前面附近無掂到佢,佢都撲埋隻手度咬,呢個騙徒已經露出本來的真面目


上個月的心型pat,短短一個月多就肚滿腸肚



Stacy 話佢有韓星的眼神,真係笑屎我





13 則留言:

  1. hahahahaha...啱啱正想講佢有憂鬱電眼!
    同韓星真係好餅印,驗下係咪失散父子!🤣🤣🤣

    回覆刪除
  2. 佢可能太肉緊啦
    應該放櫂相佑張相嘛

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 屋企啲貓多數深色,突然多隻淺色又真係幾養眼
      人哋話黃貓係肥貓既特質,希望佢唔好變到好係加菲貓咁

      刪除
  4. 都數唔清你有幾個仔女同孫 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有五個仔,一個孫女,係阿姐屋企依家我有四個孫女

      刪除
  5. Mango直頭當妳隻手係魚扒咁,捉到實一實黎咬,好肉緊下喎,係呢,痛唔痛呀?

    我以前屋住隻貓只要見到我外露嘅手腳,就會咬,最慘係唔可以快縮,因為本能反應會出爪,有時仲傷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懷疑佢就係咁既情格至被遺棄,有時都會咬得大力p架,佢仲好小氣,唔比佢食,捉佢落地,佢捉人隻腳o黎咬呀

      刪除