2019年4月3日 星期三

又無暖氣

前日突然屋企又無暖氣,朝早時都仲未feel 到好凍,貓地食完早餐各至上床瞓



 到咗下午,我都開始覺得凍了,見Chewy 攝係我張被啲罅度就知佢幾怕凍



Marble 仔見我開咗暖爐,走上我大髀坐


 凍到貓地都唔願落地下開餐


 Chewy 食咗就繼續係床上邊取暖


到夜晚仍然未有暖氣,奇哥仔都等我上床攬佢瞓


 幫Chewy 冚番啲被


到尋日仍然未有暖氣,連熱水都無,見奇哥係床,就幫佢冚被,不過佢唔鍾意,好快就走咗


比Marble 仔黐住個暖爐瞓覺


 直至到6 點至開始有番暖氣,8 點至開始有熱水


好難得見到天師仔黐住奇哥仔



天師仔都唔知係咪凍親,尋晚見佢都無咩胃口,唔肯食嘢,但今朝佢都肯食罐頭


見佢上床瞓,都係同佢冚番啲被






14 則留言:

  1. 我哋呢幾日只有幾度。 希望你的暖氣快D整返啦。

    回覆刪除
  2. 冇暖氣,連熱水都冇, 點頂得住

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住呢啲舊式政府樓係咁架啦,舊年連續三日無暖氣,真係凍到人都癲,所以屋企一定要備有電暖爐
      但如果出面唔係咁凍,屋企個heat 又會熱到死,仲要開風扇,真係好黐線

      刪除
  3. 無暖氣好慘呀,雖然已經四月但仲好凍,希望之後唔會再發生啦,保重!

    印象中好少見幾隻一齊瞓床,都幾壯觀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住呢啲舊式政府樓真係好癈,都希望唔好再無暖氣
      三隻一齊係床都會有o既,五隻一齊又真係未試過

      刪除
    2. 可能係大廈個大熱水爐熄/壞咗所以供應唔到暖氣同熱水。我住嘅大廈都係咁樣供暖氣同熱水架。

      刪除
    3. 無熱水都可以自己煲水沖涼,無暖氣真係好難頂,天師仔真係冷親,又肺炎復發,今日帶咗佢去睇醫生

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都想知點解無,我住呢啲舊式政府樓真係好癈

      刪除
  5. 點解無啦啦無暖氣, 又無熱水

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住呢啲舊式政府樓真係好癈,我都想知點解無,我覺得啲人都唔投訴既,唔知係咪咁啱啦,第二日下午我搵阿姐打去投訴,晚就有番暖氣同熱水,舊年連續三日無暖氣,又係打咗去投訴至有番暖氣,唉

      刪除
  6. 投訴完就有返暖氣同熱水咁怪嘅......
    咁凍嘅天氣冇咗呢兩樣嘢都幾難捱

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗如果唔投訴,都唔知幾時先至有番暖氣

      刪除