2019年5月13日 星期一

母親節飯

近排阿姐好多嘢做,成日都要開OT,所以今年母親節weekend,佢星期六瞓醒至返,但星期六好塞車,阿姐成1點至返到紐約,襯阿姐返,順便帶天師仔返診所抽血,阿姐架車到咗樓下,我就帶天師仔上車


一去到診所交天師仔比啲姑娘一抽完血就走得,即刻帶天師仔返屋企,原本想搵位泊車,但搵唔到位,索性去St. Mark 食 lunch,阿姐男友仔想食日本菜,去番以前都去食過lunch 嗰間食






襯仲有少少泊車時間,就去附近買芋圓返屋企食,之前都想試呢間,但嗰日咁啱無芋圓賣


覺得好行貨,都係唐人街間台灣嘢好食啲


咁整晚餐比貓哋,等埋仔仔爸收工返,我姑仔同阿姐表妹都上,話上見吓Mango,同我哋一齊去預早食母親節飯

阿姐搵咗間素食餐廳,都好近唐人街,我哋一齊行過去,係屋企附近遇到隻流浪貓,但身上又無貓糧,幫唔到佢,so sad


呢間餐廳都係亞洲菜式,只係無肉類





我估呢個係素义燒,好好食




食完飯佢哋仲話要去食甜品





要推張床褥出廳比阿姐、男友仔瞓,奇哥仔搭順風車


Sunday 朝早,阿姐唔願起床,連Mango 仔係梳化都仲瞓緊



天師仔去陪阿姐



Mango 仔去八男友仔個袋


等阿姐佢哋搞掂,我哋去食Brunch,呢個有米芝蓮推介,所以當日落雨都好多人等,我哋都等咗成個鐘至有得食








呢個係果jam,係咪好似啲潮州辣椒醬呢


食完呢Brunch 真係好飽,都晚餐時候都仲未覺得肚餓

由於落雨關係,仔仔爸都叫阿姐佢哋返屋企執好嘢,早啲返屋企,以免塞車







次次貓地都係咁,霸住張床褥唔比人執



Mango 個衰仔,仔仔爸一搞張床單,佢就撲埋去,咁都可以玩一餐




個儍佬仔仔爸,同Mango 仔都不知玩得幾開心


最後都要襯貓地一離開張床褥,即刻推返去走廊

母親節,啲貓地一定唔會有表示啦,但話晒節日,我都開啲正嘢比貓地食,齊齊高興



12 則留言:

  1. 你哋食野就好方便啦。 我哋一定要出到倫敦唐人街那裡才有這樣的食店。

    回覆刪除
  2. 幾餐飯之中,我最鍾意日本午餐!:)

    奇哥仔好大膽喎,企到咁高仲曉郁都唔走佬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日本餐我都好鍾意
      啲百厭貓係大膽啲,有機會搵Mango 仔試吓

      刪除
  3. 佢地鐘意新鮮野嘛, 一見有床褥仲唔快快霸番個位

    回覆刪除
  4. 呢間wild ginger我都去過, 不過去個日太凍, 草草食完就走咗.
    好攪笑仔仔爸童心未泯, 但竟然得一隻貓玩床單, 通常換床單d貓都癲咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳竟然去過
      以前Charco仔都會搞住換床單,年紀大咗就唔再玩

      刪除