2019年5月17日 星期五

Shelter 貓 — 下











見佢瞓到反晒肚,真係好想摸佢肚肚

























呢隻係大隻版Chewy


其實如果唔係以前返工會經過,平時都好少會行過舊公司嗰邊,不過如果會去開嗰邊,一定會特登兜過去Shelter 睇吓啲貓貓



12 則留言:

  1. 如果無人領養, shelter 係咪都會一直照顧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會,佢哋會出post 睇有無人義工可以帶番屋企照顧,糧食、貓砂、醫療都係shelter 負責,我個friend 阿pat,之前就幫手係屋企湊過,其中一隻係我姑仔收養嗰隻Bubble

      刪除
  2. 一睇就知妳情迷反肚貓,同佢影咗咁多張沙龍,哈哈!;P

    有幾隻嘅眼神好似問妳係咪帶佢返屋企咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 反肚貓好吸引架,好想“塞”塊面“捽”佢啲肚毛,哈哈

      刪除
  3. 環境比愛動好得多
    撥款俾佢營運
    一年殺幾千隻貓狗

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼呢間唔會殺貓狗,有啲老貓俾人領養機會微,會出post搵義工帶番屋企照顧,糧食、醫療佢哋負責

      刪除
  4. 全部都好靚,但隻狗狗個樣就好悶咁,其實咁靚應該都好快有人帶佢哋返屋企!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過有啲有啲面上有好明顯有舊傷痕既貓,我覺得如果有同情心的,都唔會介意佢哋既外貌

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,週圍都有,但流浪狗我就未見過

      刪除