2019年5月6日 星期一

膽小貓屁屁

我之前嗰份工有個同事叫Amy,後來佢離咗職,Amy 都係一個好鍾意貓人,嗰陣我哋成日都講貓經,佢話佢小時候曾經養過貓,隻貓都好黐佢,但隻貓後來失咗蹤,到長大咗美國,Amy 媽媽比較愛乾淨,所以唔准屋企養貓

好彩佢依家個男朋友都係愛貓之人,佢男友仔屋企附近都有好多流浪貓,佢哋都會成日去餵嗰啲流浪貓,Amy 一直都好想養一隻貓仔,終於係半年前就係佢男友仔屋企附近,用食物引誘咗隻為食小貓,拐帶咗佢返屋企,大約2、3個月大


佢叫屁屁,因為佢成日放屁,哈哈,佢有個心型鼻,好cute 好靚仔





依家大約8、9 個月大,有8 磅重


話說佢哋帶屁屁去睇醫生,驗到佢有好多蟲,一直杜咗三次至杜得清,咁同Amy 傾開計,我話屁屁佢需要定期杜蟲,我話我託姨甥幫我係香港獸醫診所買杜蟲藥,可以幫佢買埋,咁我姨甥幫我買妥仲已經寄比我,所以我通知Amy 有杜蟲藥可以攞

咁Amy 話想探我啲貓貓,佢又話帶埋佢屁屁玩,屁屁係一隻無膽貓,平時一出街都已經淆晒底,縮起晒

一入屋,屁屁個樣已經好驚驚



Amy 話佢平時都唔鍾意人抱,但佢依家驚驚喔,抱佢出坐係我大髀,郁都唔敢郁


奇哥仔走咗入屁屁個貓袋度八







佢啲毛好白滑


 比屁屁同我家貓貓接觸,又係驚到唔敢郁,有時仲驚到fee 貓






到Mango 仔去八人哋個貓袋,仲想走入去





再一次坐係我大髀




我哋傾吓講吓貓經又傾咗個幾兩個鐘,Amy 後來send 相比我睇,屁屁返到屋企已經定番晒,仲話唔比抱抱了


我仲送咗幾條魚扒比屁屁,Amy 話佢好鍾意食,食到好猴擒,食完仲不屑佢啲乾糧午餐咁話,哈哈

希望再有機會見到屁屁啦



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 希望感染到多啲人幫流浪貓或領養貓貓

      刪除
  2. 肯俾人抱嘅時候就最鬼冧。屁屁細個時可愛到爆呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有動物小時候都特別可愛,肯比人抱比人摸的貓就得人錫,唔似得Mango 仔咁摸吓都唔得

      刪除
  3. 屁屁好得意呀!!肥肥短短咁!我好好彩未遇過放屁貓, 聽聞貓狗屁係勁臭..hahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 屁屁好可愛呀,我家奇哥仔都會放屁架

      刪除
  4. 因為為食而搵到個愛佢嘅家, 屁屁好幸福喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得屁屁好好運,起碼以後唔駛係外面受饑寒交迫、擔驚受怕之苦

      刪除
  5. 屁屁真係好卡娃兒
    你個邊無杜蟲藥賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 屁屁真係好得意可愛,係呢度吓吓要醫生紙至可以買,嗰吓麻煩吖嗎,都唔想少少事就帶貓地去見醫生,見一次醫生都唔平

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,屁屁真係好靚仔,Amy 真係好彩執到隻靚貓返屋企

      刪除