2019年5月20日 星期一

這個weekend — 上

因為阿姐個表弟大學畢業,所以阿姐要返一趟,佢星期五放咗工就直接返嚟,我哋留定飯比佢食

阿姐一返嚟,都未入門口,一開門,貓地就走晒出走廊散步



 

開飯比阿姐食,初時Mango 仔還乖乖的




後來跳上枱搞搞震兼阻住晒


我一抱佢落地,佢又發脾氣,攬住我隻腳


鬧吓佢,又走上廚櫃頂,又扮可憐




見阿姐食完飯,我又開條魚扒,叫阿姐氹吓貓地







搞掂晒,仔仔爸要早瞓,所以阿姐同我瞓,阿姐係床hea,天師仔好識做去搵阿姐,Charco 仔雖然唔會去黐實阿姐,但都係附近守住



 Mango 仔走上同我瞓,又唔比我摸,又要咬我,但又要黐實我,因為佢好眼瞓





半夜我起身去厠所,見到奇哥仔、Chewy 陪住阿姐瞓


朝早Chewy 仲陪住佢阿娘,等佢阿娘起身


Mango 仔就陪住我,開早餐比佢哋食


朝早我同阿姐去食早餐,好耐無去呢間小店食早餐,好掛住佢啲炒麵


食完早餐,行返屋企時,特登行去搵Mickey,見到佢係舖頭裡面,Mickey 見我哋係咁望實佢,佢就好醒目即刻走出同我哋玩,見Mickey 瘦咗呢,Mickey 都開始老了





 一入屋,奇哥仔又要玩騎膊馬




 待續…



8 則留言:

  1. Mango 演技唔差噃, 做苦情戲難佢唔到 XXD

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 妳真係好鍾意Mango 仔,阿姐個新同事見到Mango 仔啲相都好鍾意佢

      刪除
  3. mango仔對眼真係好惦,如果佢係人就不得了,做錯咩都唔會有人嬲佢!🤣🤣

    回覆刪除