2020年2月23日 星期日

American Museum Of Natural History

上個星期我咪講過呢個星期阿姐會去Las Vegas 玩,而男友仔會去出Trip,原本男友仔出trip 到星期五,但佢又特登改機票同阿姐同一日飛返嚟紐約,阿姐一早已經飛到紐約機場,但佢要係機場等埋男友仔至一齊返嚟

一返嚟佢哋放低啲嘢,幾隻貓地又埋嚟八卦




男友仔要去食薯條,之後又話要去Museum 喎,咪搭地鐵去囉


一入去呢度係介紹太空宇宙


 
其實阿姐好攰,唔想去,不過男友仔要嚟,都要陪男友仔,點知男友仔話佢之前一日去咗行山,依家又腳痛又唔想行,咁唯有叫阿姐搵位坐住瞓吓,我自己去行,唔係咪仲蝕入場費囉

我最鍾意就係睇動物,所以呢度我睇得比較仔細














有啲講吓人類起源同歷史,呢度我只係粗略咁行吓




之後去搵恐龍化石睇,呢個我都係匆匆咁行咗一個圈,我唔想阿姐等我咁耐,而且都要夠鐘返屋企整貓地晚餐,仔仔爸都差唔多收工返到屋企








其實仲有好多嘢睇,都未睇晒,有機會既話,會再去過

入到地鐵等車時,至留意到車站設計



牆上有好多不同恐龍化石



地下都有化石圖案,好得意



返到屋企搞掂晒,我哋去食米線,我哋只叫咗兩款米線湯底,再加額外米線


但我哋幾乎點晒啲小食





尤其呢兩樣麻辣肚絲、夫妻肺片,男友仔超鍾意食,食咗好多



阿姐佢哋成11 點至返到屋企


今朝阿姐瞓到好晏,send 張相嚟,話S'mores 黐住佢瞓,S'mores 仲未願起身



之後Macy 跳上床見到又嬲嬲豬樣





8 則留言:

  1. 見到阿姐咁攰,仔仔媽一定好肉赤,好在之後一日佢都補眠成功。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實男友仔好自私,想點就點,成日要阿姐就佢

      刪除
  2. 尋晚先又再睇完翻生侏羅館
    佢地兩個好好, 唔會覺得你係電燈膽

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要做電燈膽,佢哋都唔敢嫌棄我啦,哼哼,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實大家都咁攰,唔應該去,應該返屋企抖一陣,驚無機會去咩

      刪除