2020年2月4日 星期二

阻住

我係廳睇電視,好多時奇哥仔同Chewy 都鍾意跳上電視前,阻住我睇電視




就算無開電視,奇哥仔佢有時都鍾意留係嗰度





Lana  成日比佢掃咗落地


 佢又會鍾意由呢個位置跳上飾櫃頂




係阿姐屋企,Mittens 都係要人睇佢,唔好睇電視









貓地又會學人睇電視



 Marble 仔學爸爸睇馬仔,對啲馬仔好有興趣咁喎



Charco 個樣係應該唔鍾意爸爸賭馬仔呢


依家Mango 仔成日走嚟阻住我用電腦


又阻住我玩game,有時我玩緊game,佢會對個game 郁來郁去,好有興趣




通常遇著貓地阻住用電腦,唯一個方法,就係暫時唔用住啦



12 則留言:

  1. 電視機前有好多貓兜喎,佢哋鍾意多光?

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個廳都係貓床、貓兜,連梳化都係比貓佔晒

      刪除
  2. 如果電視入面有tweety或者nemo出現,可能貓地會睇到手舞足蹈添呢,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經測試過啲貓,畫面裡面有雀仔、貓仔,都會有反應

      刪除
  3. 佢地好想時時刻刻都陪住妳呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢哋埋嚟陪住我睇咪仲好,我又可以幫佢哋R 吓頭仔同下巴

      刪除
  4. 會唔會電視熄左都暖暖地, 所以呢佢地鐘意上去
    我屋企只有 Rouquin 鐘意睇電視

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得又唔係囉,純粹係路過兼hea 一陣,哈哈

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實佢哋埋嚟陪住我睇咪仲好,我又可以幫佢哋R 吓頭仔同下巴

      刪除