2020年2月27日 星期四

愛膠袋

上次講話啲貓地鍾意玩紙盒、紙箱,我家奇哥仔都鍾意捐紙袋




初時Minnie 比我引佢走入膠袋






鍾意到唔想走



唔知係咪玩過一次覺得過癮,所以依家我一買完嘢返嚟,佢一見膠袋就會即刻走入去










兩個又乘機又玩一餐


呢個Minnie 真係好爛玩,佢仲有好多佻皮嘢呢



11 則留言:

  1. 我以前鍾意將膠袋耳仔紮喺貓頸到扮披肩,貓地會瘋狂追住個膠袋黎玩(爪),好似狗仔追尾巴咁,好搞笑架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未試過咁同貓地玩,我驚會嚇親貓地呢

      刪除
    2. 妳講得啱,真係好睇隻貓性格,超大膽嗰隻玩得好開心,基本上唔洗十秒就拆甩,然後施施然坐喺上面繼續玩,哈哈!

      刪除
  2. 又輕會郁仲沙沙聲, 梗係鐘意啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 但當佢哋玩緊啲有耳膠袋時,一定要睇實,唔係佢哋個頭套住膠袋耳,容易嚇親同箍親

      刪除
  3. 貓咪對聲音好敏銳,沙沙聲佢地都好鍾意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 走咗入去碌來碌去,仲玩得好開心呢

      刪除