2020年2月17日 星期一

預早做生日

原本一早約好尋日全家食團年、團拜飯,但因為怕有肺炎而取消咗,不過阿姐同男友仔都返嚟一趟,再下一個星期係阿姐生日,但呢個星期男友仔要出Trip,阿姐又自己去Las Vegas 玩,所以當提早同阿姐做生日,阿姐同男友仔星期六瞓醒至出發返嚟

呢朝貓地出走廊散步


我send 咗呢張相比阿姐,話Mango 仔等緊妳哋返嚟


我等佢哋返到嚟至一齊去食lunch,我哋去咗食日本拉麵




阿姐埋單,阿姐renew 張Debit Card 有靚靚貓貓,再加埋張bill 又隻貓貓圖樣


之後我哋返屋企,奇哥仔一見男友仔就黐實佢


阿姐想執啲衫去旅行,一打開個衣櫃,隻百厭Minnie 走咗入個衣櫃度唔願走



男友仔係梳化攤抖吓,Marble 仔去陪瞓


等仔仔爸返嚟沖埋涼,我哋就出唐人街食飯,阿姐仲約埋佢好姊妹Tracy 兩公婆一齊食,呢餐當係阿姐生日飯,我哋去食上海嘢








食完飯佢哋兩pair 去食糖水,繼續傾計,次次Tracy 都好客氣,買甜品比我食


第二朝我起身準備餵貓,見Chewy、奇哥仔黐住仔仔爸


Marble 仔食完早餐又去黐實阿姐同男友仔,等佢哋起身


等佢哋起身,我哋就去食Brunch,阿姐一早book 咗舊年父親節食晚飯嗰間法園餐廳,話當預早慶祝下個月頭仔仔爸生日

杯Cappuccino 好大碗呢


阿姐用brown sugar 整咗個貓樣








餐廳附近酒店門口大型藝術品,大家覺得係貓定係狗﹖


附近塗鴉,阿姐覺得兩條魚好靚


之後阿姐要車男友仔去機場,而佢就約咗同事食晚飯,返到屋企想執床褥,都會比貓地霸住





奇奇屎都唔願走


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

阿姐係情人節整咗啲情人節禮物,送比佢啲同事,其中幾個係Mango 仔fans







阿姐製作時,Mittens 又去搞搞震





12 則留言:

  1. 阿姐每次返黎,都會食下中餐,佢自己會唔會煮下中餐架?

    回覆刪除
  2. 阿姐生日快樂~~
    佢好有心機整情人節禮物

    回覆刪除
  3. 情人節禮物好cute!阿姐真係一個好sweet女仔!想睇佢d 同事收到嘅反應

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾個同事都係貓友,整啲貓樣佢哋睇,有啲禮物放係同事locker,佢哋打開睇到好驚喜

      刪除
  4. 原來有咁多人都同我一樣,係mango 的粉絲。 happy birthday

    回覆刪除
    回覆
    1. 代阿姐多謝妳,估唔到Mango 仔個憂鬱樣咁受歡迎,但我覺得佢係矒樣囉,哈哈

      刪除