2020年2月9日 星期日

Mango Group — Show 肌

呢個Group 除咗一般Mango 仔啲生活相,唔駛阿姐落order,我都會特登影啲得意可愛相post 上去比Mango 仔啲fans 睇,嗱,今次我仲派“福利”呢,哈哈







我影完相後,仔仔爸仲繼續搞佢



Mango 仔︰再搞我就咬你





Marble 仔︰又有我份﹖


睇完啲相,佢啲fans 肯定會尖叫 笑屎,哈哈

呢個Group,Mango 仔又多一個fans 喇






14 則留言:

  1. Mango仔由算係合作到最後都反抗,哈哈,有冇俾啲零食氹返佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁之前比人捉住無得反抗,無喎,佢肥呀,無得食零食

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢都有掙扎架,只係知道反抗無用之嗎,哈哈

      刪除
  3. 憂鬱的眼神、強勁的臂彎,那有不型的理由!

    回覆刪除
  4. 笑爆咀😂😂😂
    最後Marble嗰張太遠唔啱比例喎😂😂

    回覆刪除