2020年2月6日 星期四

屋企梗有為食貓

依家家中七貓,為食程度各有不同

Charco 仔話佢為食又唔算太為食,只會有時坐埋枱邊,八吓有咩食


或者“得”係人面前,扭人比蝦米或零食


天師仔都唔為食,不過佢有時鍾意扭人用手餵佢食乾糧


咁應該最唔為食係奇奇同Chewy,奇哥仔唔會去八人哋食啲咩,Chewy 都係,只有唯一一次我食緊白飯魚炒蛋,佢竟然嚟偷食


所以當家中只有五貓時,最為食就係Marble 仔,開飯時,成日八我哋食咩啦,有時仲會跳埋上枱偷食,所以每次開飯都要昅實佢


我食親嘢佢都虎視眈眈






就算匿係房食都會嚟問我攞





加入咗Mango 仔,Mango 仔又係為食貓一名


佢對我每朝食早餐都有興趣,更加會想打我lunch 主意


依家又多隻Minnie,佢同Mango 仔一樣,朝早佢會偷我杯奶茶飲





我食親lunch,佢都好似隻烏蠅咁“嬲”住晒,哈哈






連我嗰幾粒孫女都係咁為食




阿姐話Mittens 鍾意食bacon


我姑仔家都有為食貓呢






10 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁啲特別為食、特別百厭的,會多啲關注

      刪除
  2. Mango用手仔輕輕抓骨頭好搞笑呀,估唔到佢偷得咁斯文喎,我仲以為佢會係飛擒大咬型添,哈哈!

    回覆刪除
  3. 真係個個性格唔同, Minnie 小姐原來都係為食貓

    回覆刪除
  4. 貓偷食,童謠都有得唱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲小動物都好為食,偷食時又好可愛

      刪除