2021年1月16日 星期六

等食、扭嘢食

平時一開始整貓地早、晚罐頭餐,一定有貓係度等、係度昅住晒






等食貓中,頭號貓一定係Marble 仔










未派到比佢,佢已經係度呱呱嘈






第二號等食貓係Mango 仔,Mango 仔未入門前,Marble 仔同Charco 仔一齊係廚房門口等食,Marble 仔會蝦Charco 仔,依家就輪到Mango 仔蝦蝦霸霸,見邊個係附近就蝦邊個






終於齊齊有得食

Marble 仔食完都仲未夠皮,繼續等






有時Minnie 同Chewy 啲罐頭食唔晒,我會分比其他貓食埋佢,為食Marble 仔一見我仲攞住碟Mum Mum,驚屎我唔比佢食就大聲嘈

其實七貓平時係屋企唔會點叫,佢哋真係好靜,Marble 仔為咗食至會喵喵叫

貓地一食完濕糧,我會第一時間比新乾糧佢哋

 

好多年前,我二姑奶係街見人派呢隻貓乾糧Sample,佢攞咗好多包比我,而貓地都好鍾意食,見佢哋鍾意食,話係perfect weight,覺得幾健康咁,所以我keep 住買比貓地食,但呢個牌子比較貴,我只會當零食、或溝啲入乾糧度比佢哋食,我叫呢個乾糧做“粒粒”

 

尤其Mango 仔最鍾意食,當貓地食完晚餐無耐,就輪到我入廚房煮飯,Mango 仔一見我係廚房,就係度望住我,等我加“粒粒”比佢


 

到我哋食飽飯,做晒清潔工作,可以安心坐梳化睇電視時候,又輪到Charco 仔嚟扭蝦米食,佢又係坐定定係我前面,佢唔會叫,佢驚我睇唔到佢,又唔理佢,佢會伸起舉手示意我




食完蝦米,都唔肯走,又要請佢食啲“粒粒”至得


17 則留言:

  1. 每晚開飯前
    直頭唱大合湊一樣

    回覆刪除
  2. 睇住班為食貓等食,睇到我都肉緊埋一份,Charco 仔手郁郁好鬼馬呀!

    回覆刪除
  3. 哈,好似小朋友咁,睇到實派食物!↖(^ω^)↗

    回覆刪除
  4. 妳叫'粒粒',我叫'加餸' 😄

    回覆刪除
  5. 佢地真係好知訂, 知道幾時開飯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過有時奇哥掛住瞓,匿係衣櫃唔出嚟食

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢都幾曳架,唔尊重啲大佬,要打佢至真啦

      刪除
  7. 咁你派糧都派到手軟囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以食一餐都要好耐時間,而且佢哋成日扭嘢食,都好唔得閒,哈哈

      刪除