2021年1月28日 星期四

Nicole少爺仔

姑仔家四隻貓,除咗Bubble 之外,Nicole、Bobby、Angie 都係我姑爺仔返工時遇到貓,再帶番屋企

Nicole 仔係第一隻,當時佢寄居係一個婆婆屋企門口

帶咗佢返屋企享福,所以姑爺仔叫佢做少爺仔








Nicole 仔好黐我姑爺仔,所以我姑爺仔最錫就係佢













姑爺仔話比呢位20 磅重嘅少爺仔紥住係一種幸福喎




依家冬天,諗起街外仲有好多流浪貓要捱冷,好彩我姑爺仔肯帶佢返屋企,以後高床暖枕











永遠做個肥肥白白幸福少爺仔





14 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁帶得佢哋返屋企,就一定會好好愛錫

      刪除
  2. 睇到Nicole仔望住鏡頭(其實係姑爺仔)個樣,都覺得佢好冧。

    回覆刪除
  3. 無論人或貓有人錫就會幸福。

    回覆刪除
  4. 所以我睇個節目無講錯, 喵星人對於救過自己嘅人特別痴身

    回覆刪除
  5. 樣子好靚又馴品點做浪浪呀!好彩遇到你家人咋!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好馴品,依家外面落緊雪,一落雪就會諗起外邊啲流浪貓,唉

      刪除
  6. 喵喵們,瞓得好甜咁喎!🐱

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幸福的家,唔駛再風餐露宿,仲咁多人愛錫,當然瞓得香甜

      刪除