2021年1月7日 星期四

頂癮

早排我睇咗“深夜食堂”、“孤獨的美食家”,比佢哋啲美食引到流晒口水,有時見佢哋食餃子,咁我有時又走去買餃子食,再配多個酸辣湯

一見佢哋食壽司,又忍唔住了



睇日劇見佢哋食飯糰,又去買嚟食,仲特登走去買中華沙律配埋一齊食

睇韓劇成日見到佢哋食煎餅,不過我就無去韓餐館買,反而想食蔥油餅,不過呢間麻麻地,一來煎過籠,二來始終唔係即煎即食,買咗返屋企至食,又凍咗啲,味道當然更加大打折扣

仲有成日見韓劇食即食麵,我就最鍾意食呢隻韓國麵,我自己加咗啲金菇菜同木耳絲落去

仲有見佢哋食炸雞呢,所以上次其實係我特登叫阿姐買炸雞返嚟食的

有時係Facebook 見啲Face 友post 美食,見佢哋食雲吞麵,搞到我又想食,其實我可以去肉店買已經包好雲吞,再自己買生麵返嚟整,不過我咁懶,梗係買現成返嚟食啦

某日見個Blog 友post 自家制油條,又搞到我好想食,疫情前仔仔爸休息日會去買粥、油條、腸粉返嚟做早餐,依家星期日都係自己整早餐食,所以某日我自己去買嚟食

阿姐鍾意食豆腐花,所以上個月阿姐返嚟返工,我買定豆腐花返嚟,比佢放工返嚟食

講開糖水,而家係唐人街都買唔到中式糖水,唯有買呢啲即食糖水頂吓啦


試過幾款芝麻糊,係呢個牌子最好食

今年咁啱冬至阿姐係屋企,雖然無特登做節,但買咗湯圓返嚟同阿姐一齊分享,仲係阿姐自己煮比我食,佢再加埋芝麻糊做底

我又鍾意食咖喱角,所以有時食完飯去買餸,順便買個返嚟做下午茶

我又好鍾意食芙蓉蛋飯,不過唔係好多餐館有呢個餸,平時食開嗰間餐館,因為疫情一早就執咗,所以好耐都無食過,姨甥女知我鍾意食,某日佢post 張芙蓉蛋飯相比我睇,真係比佢引屎我


12 則留言:

  1. 你睇完劇,有得買來食都好啦。 真羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係近唐人街至方便買啫,妳可以自己整咪仲勁

      刪除
  2. 妳度好方便呀,買到好多好西食!:)

    哈哈,以前喺LA住時,我都係食多多,咁多即食選擇中,真係呢隻最掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人在外國,我算好彩住近唐人街,至可以咁方便食到唐人嘢
      真係得多多最好食

      刪除
  3. 哈哈哈)))) 仔仔媽真係好'為食' 🤣🤣🤣
    (我都係🤭)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係唐人胃,只鍾意食唐餐,西餐間唔中食就ok,好彩既係我住近唐人街,可以方便容易買到唐人嘢,我都唔算為食,如果無咁多誘惑既話,哈哈

      刪除
  4. 嘩, 咁多嘢食呀, 睇見都有點餓呀! o(^▽^)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 您哋係香港買嚟食好方便,妳自己整又得,妳整嘢食都好叻

      刪除
  5. 深夜食堂、孤獨的美食家這兩套我也喜歡看呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有嘢食既劇真係唔好睇咁多,見到咁多正嘢食,好難頂的,哈哈

      刪除