2021年1月10日 星期日

“牧師仔“Bobby

我姑爺仔成日叫Bobby 做牧師仔,因為佢條頸近心口嗰度有撻白色毛,好似牧師著牧師袍

















睇番啲相至記得呢個月5 號,係佢入屋2 週年










如果唔係當時佢條頸受咗傷,佢都唔會咁快有得入我姑仔家門,可以高床軟枕















睇隻手仔,應該係Nicole 仔同佢玩

唔駛再做流浪貓,佢真係好幸福



8 則留言:

  1. Bobby仔都算因禍得福呢,而且又同其他貓地夾得黎,真好!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢同其他貓都夾,無蝦Bubble,唔係我姑仔唔要佢,哈哈

      刪除
  2. 佢都幾趣誌
    我少爺都係心口個執毛唔同色, 我地話係一個心

    回覆刪除