2021年1月19日 星期二

狗狗食好西

阿姐除咗錫自己4 個女,對Rocky & Rose 一樣寵愛有加,成日都會買啲零食比佢哋食


某日阿帶Rocky 出街,入寵物店買嘢比佢,我覺得好似帶小朋友去街,比小朋友自己揀玩具咁

除咗零食,仲有玩具

某次阿姐見Pet Shop 有買一送一,再有折、再加coupon, 好抵買,就買咗鹿角比佢哋食


 
上次喵喵主人係韓國買手信之中,都有狗狗零食
 



某日係阿姐同男友仔認識記念日,阿姐整牛排餐慶祝,煮開飯又會整埋比2R 食


講開整嘢食,阿姐某日學人包餃子
 


煮鹹湯圓、焗燒肉


阿姐尋日仲約咗啲舊同事去high tea


所以依家Rocky & Rose 愛阿姐多過愛佢老豆,哈哈


12 則留言:

  1. 阿姐而家好利害, 識煮好多野
    睇落兩位汪星人都幾乖呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢會問我啲餸點煮,我鬼識咩,我只係幫佢係youtube search啲片比佢
      2R 都算乖,有時聽阿姐講佢哋啲趣事,好好笑,覺得佢哋好聰明

      刪除
  2. 從R&R表情反應都feel到佢地好like 阿姐,完全當佢係家人。又,阿姐煮野好叻呀,中西都掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐話佢返到屋企,2R會好興奮,反而佢老豆返到屋企會無咩反應,好搞笑
      阿姐肯學煮嘢,佢會上網search 點整,唔似得我,我只會想煮最簡單最快既餸,多工序嗰啲,唔好預我

      刪除
  3. 回覆
    1. 連貓貓狗狗都可以相處到,就真係開心喇

      刪除
  4. 貓咪狗狗多幸福啊,多玩具又多嘢食!(⌒o⌒)

    回覆刪除
  5. 有得吃便是娘哈哈............

    回覆刪除