2021年1月1日 星期五

阿姐與為食貓

阿姐放工返嚟,又無咁早食晚飯,佢又口痕,有時佢會放工後買啲嘢返嚟頂肚,呢兩隻為食貓就貓視眈眈,為食Mango 不停想偷食



最後阿姐都有分甘同味






Mango 仔︰阿姐,再賞賜多啲可以嗎﹖

呢日阿姐買咗炸雞返嚟同我一齊食,兩貓又“嗅”雞起舞,哈哈

阿姐︰啲雞好肥膩,只可嗅,唔可以食


呢日Mango 仔昅住阿姐又有無正嘢食

今日係元旦,祝大家新年快樂,有個好2021年


 

12 則留言:

  1. 新年快樂、平安健康!

    Mango好進取呀,哈哈,好鬼得意!又,我都like 食呢間嘅雞同biscuits 。😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀,Mango 實在太為食
      炸得脆係popeyes,但我又鍾意食KFC original 嗰隻炸雞

      刪除
  2. 新年快樂,身體健康,嚟緊我老豆退休,CoCo個為食仔都肯定會肥多個碼,佢阿爺最縱佢。🤦🏻‍♂️

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,Coco好幸福有爺爺咁縱佢

      刪除
  3. 新年快樂~~
    只可以聞, 無得食, 好大懲罰 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,咁重口味,唔啱貓地食,食壞肚要睇醫生,我仲慘

      刪除
  4. 新年快樂!
    有好嘢食梗係要分甘同味喇。

    回覆刪除
  5. 新年快樂! 有得睇,無得食,好慘慘豬呀!mango!

    回覆刪除