2017年3月1日 星期三

睇醫生

天師仔呢年幾以o黎,成日打乞痴,右眼仲成日好多眼水

除咗打乞痴,仲成日會有好似氣喘咁o既情況


估佢係抵抗力差,但我search 過通常要靠佢自己免疫力o黎抗病,所以請教咗啲貓友,問有無咩supplement 可以幫到佢,貓友就介紹咗呢隻supplement 比我,不過我覺得無咩效


之前個星期開始覺得佢嚴重咗,打乞痴之餘,仲有鼻涕



之後仲狂打乞痴,更多鼻涕,仲令到佢鼻塞,所以即刻Book 睇醫生,好彩第二日就有得睇


入咗房比助護做吓磅重同基本o既檢查後,等見醫生時,佢係度行來行去



後來放鬆啲,攤係度等




天師仔都好乖,初見醫生時,都有去嗅吓醫生,醫生都話佢好nice

醫生話要食十日抗生素,仲要長期食一隻supplement,不過佢唔鍾意食



 食咗幾日藥,佢已經好番好多,食完藥應該會完全好番晒




29 則留言:

  1. 咁就好,唔使担心囉,天師仔惡起上黎個樣都幾惡屎😁

    回覆刪除
  2. 天师仔要乖乖快d好番呀!

    回覆刪除
  3. 哎呀,要食抗生素,都幾大件事啊,天師仔TAKE CARE啊

    回覆刪除
  4. 天師仔冇有怕,藥到病除 💪

    回覆刪除
  5. 睇咗圖先睇字,真係比擘大口張相嚇一嚇,以為要用口呼吸,好咗而家無事咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時都要用口呼吸o架,所以要拿拿聲去睇醫生,已經好咗8成

      刪除
  6. 佢鼻塞塞仲要去陌生地方見陌生人,一定唔好受啦!希望佢快d好返,唔駛流住兩行鼻涕咁陰公啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔算怕去生保地方,起碼無搵地方匿埋,佢已經好咗8成

      刪除
  7. 天師仔加油, 快 D 好返呀!

    回覆刪除
  8. 呢隻supplement 我家肥仔、細b早晚各一粒,我其實由美國郵購

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋肯自已食,定要強餵?

      刪除
    2. 肥仔飢不擇食,俾乜都狼吞虎嚥,細b間中唔肯吃,我就skip
      主要因為一年多前肥仔病到口腔發炎,要吃一個多月重劑量抗生素,醫生建議平時俾lysine 佢吃,其實肥仔一餐罐頭落咗唔同supplements, 有去牙石,有幫助消脂,有維持心臟健康,仲要俾我餐後灌水😂

      刪除
    3. 我試過剪細粒撈乾糧,佢會揀開唔食

      刪除
    4. 妹頭就唔吃啦,只吃超市大牌子零吃,隻隻貓不同

      刪除
  9. 佢去睇醫生個樣真係好緊張,撑到d脚行晒。希望佢早d好番

    回覆刪除
    回覆
    1. 食晒啲藥好番了,不過唔肯食Supplement,都幾頭痕

      刪除
  10. 醫生話咩嘢事呀? 好彩啲藥有效 , 祝早日康復呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體有病痛囉,食晒藥已經好番,但佢唔肯食啲Supplement,依家打乞痴都會有少少鼻水

      刪除
  11. 條鼻涕都影到勁呀!祝天師仔快快康復。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可想而知幾咁嚴重,佢已經好番晒了,有心

      刪除