2017年3月12日 星期日

黐人 — Charco仔

講到黐人,其實Charco仔用三個字就形容到,就係 《唔黐人》

係屋企未有咁多貓嗰陣,其實佢都幾黐阿姐

會瞓係阿姐枕頭旁邊、陪阿姐做功課、玩電腦,但至從阿姐入咗大學之後,就再無瞓阿姐枕頭旁邊了






Charco仔自己上網搵貓女睇嗎,😀😀


不過佢係隻好鍾意食零食o既貓,啲零食就放係電腦枱隔離個架度,只要有人用電腦枱o既電腦,佢就會走上去擹係度,乘機扭人比零食







 睇,仲識用手、用上半身伏住人隻手,唔比人用電腦,o黎達到要人比零食o既技倆





又唔比阿姐用電腦了


通常都會得逞,扭到零食



除咗會扭零食,佢仲鍾意人親手餵食乾糧,有時仲要一粒一粒餵入口


總括黎講,係為咗食至會黐人,不過無計啦,因為我哋錫佢,佢自細就已經比我哋縱壞咗



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為佢哋只陪住我哋時間唔長,所以一定要竭盡所能咁縱佢哋

      刪除
  2. 叻仔囉,貓哋係要黎寵架嘛😁

    回覆刪除
  3. Charco 仔話: 呢D咪叫做有性格, 越有性格先越有人爭住錫 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以阿姐錫佢囉,我都係鍾意愛黐人o既貓多啲

      刪除
  4. 佢好識詐嬌,仲好有計仔添。

    回覆刪除
  5. Charco 叻仔!識得討零食,我家妹頭只會不停喵喵叫討零食

    回覆刪除
  6. 貓貓性格真係大不同,有時覺得入門先後都會影響佢地嘅性格。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 因為佢哋只陪住我哋時間唔長,所以一定要竭盡所能咁縱佢哋,我諗妳都係咁諗啦

      刪除
  8. 唔縱唔得架, 唔縱佢地真係會一眼都唔望你一眼!有時為咗博佢地痴身痴耐d, 會逐粒逐粒慢慢餵..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係覺得,同佢哋相處o既時間唔會好長,所以佢哋幾無理都會妥協

      刪除