2017年3月27日 星期一

扮靚靚

阿姐摷番啲煲呔出o黎同Chewy 扮靚靚




之前見有貓友買咗啲清朝格格頭飾比貓扮靚,我覺得好得意,但呢度又買唔到,咁就求其整咗頂出o黎,阿姐見到笑屎佢,仲話我攞佢個女o黎玩,咁以前佢玩啲細佬又玩得咁開心







都唔係好like 比人玩呢

阿姐終於唔駛返夜班,轉番返日更,仲可以放星期六、日

咁尋日瞓醒就先去茶餐廳食早餐,再去行吓 Broadway shopping, 咁lunch 去食魚生飯





食飽行返屋企時,見到開咗間“添好運”,不過我哋麻麻鍾意去飲茶食點心,所以都應該唔會去幫襯


返屋企前再去唐人超市買啲嘢,見到呢個火窩料包裝,好可愛



返到屋企,仔仔爸又話要去買貓砂,咁又係屋企坐陣就齊齊出門

買完貓砂,晚餐去食上海嘢,因為之前見Blog 友post 小籠包,搞到我好想食







18 則留言:

  1. HAHHA 婆婆曳曳豬
    添好運.....佢喺 HK 開咗咁耐, 咁出名, 我都未幫襯過

    回覆刪除
  2. 我呢树都有间添好运,食过两次,都几贵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢間都會貴,因為開係蘇豪區附近

      刪除
  3. Chewy 格格, 有無讚手工好? ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢係我家公主吖嗎,咁我哋係唐人,咪係格格囉,哈哈

      刪除
  5. 添好運居然唔使排隊?!

    回覆刪除
  6. Chewy真係好靚女,同格格造型好配呀!

    添好運原來開到NYC啦,犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係我家公主吖嗎,咁我哋係唐人,咪係格格囉
      我諗應該會幾貴

      刪除
  7. 兩個添好運老細已發吐咗達! 嘩! 你一日三餐全岀街吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得有阿姐陪,過多個禮拜,阿姐又搬番康州,又會少見,嗚嗚

      刪除