2017年3月31日 星期五

Chewy走廊玩

到依家Chewy 除咗瞓覺,多數都會留係走廊,都少咗係阿姐房






一係鍾意匿埋係床褥後面





我引咗佢上床褥頂




見佢匿係床褥後面,攞逗貓棒撩佢玩



佢自己會係走廊度玩,會玩吓波波啦,貓草魚啦






再睇吓奇哥仔啲百厭嘢,佢成日走入我房整跌晒我啲磁鐵


今次仲咬甩咗個毛球


之後仲叼咗去玩


咁我又拋比Chewy 一齊玩



又同啲舅父一齊玩吓Laser Point




其實Chewy 都係一隻好愛玩o既貓o黎 




10 則留言:

  1. 我屋企係得同佢地玩波波, 因為狗哥會搶之餘, 仲會整爛佢 T-T

    回覆刪除
  2. Chewy玩laser pointer嘅動靜好搞笑呀,肉緊到呢!

    回覆刪除
  3. 見佢匿係門後牆角d相。真係好惹人憐愛。
    似乎終於埋到舅父仔堆。有進步啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經唔驚啲舅父好耐,只係仲驚人,不過已經好好多

      刪除