2017年3月3日 星期五

擦鞋仔

某日朝早,阿姐瞓醒覺行過廚房,見到Marble仔坐咗上爸爸對大髀度,陪佢老豆睇報紙,阿姐就話Marble仔係擦鞋仔


仔仔爸話︰呢排佢一見我坐係地下睇報紙就會坐上我大髀啦




佢為咗食,真係可以好擦鞋,哈哈






唔知係咪Chewy o黎咗之後,又無得入阿姐房陪阿姐瞓,Marble仔怕失寵呢,阿姐一得閒坐番係梳化玩電腦,佢就會去黐實阿姐







早幾日食完晚飯,阿姐話想食雪糕,咁我就陪佢出去買泰式雪糕,今次唔去之前嗰間,去新開嗰間,其實依家唐人街附近都開多咗幾間,呢間又多啲味道可以選擇,今次揀咗火龍果味,酸酸咪咪,又唔太甜,都幾好味


尋日係仔仔爸生日,因為佢同阿姐生日相差唔遠,佢見阿姐生日時又出去食咗,而且尋日阿姐都仲要返工,所以佢話唔出去食了,咁生日喎,佢就梗係唔想煮飯,所以佢只係滾咗個湯,買咗兩個order 餸返o黎食就算


咁話晒生日,點都要有生日蛋糕o既





19 則留言:

  1. hahhaha 識擦鞋,有前途 x 2
    補祝仔仔爸 & 阿姐生日快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁識Do,想唔錫佢都唔得啦,多謝妳

      刪除
  2. Happy belated birthday 仔仔爸!

    Marble係咪幾兄弟中最嗲嗰隻呀?

    回覆刪除
  3. 仔仔爸生日快樂!
    Marble 仔懂得咩叫我的生存之道 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,咁識Do,想人錫晒佢,咪多啲伙食同零食囉

      刪除
  4. 補祝仔仔爸爸:生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  5. 仔仔爸,生日快樂!
    MARBLE仔要控制重量,怏變肥豬仔啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,依家佢都已經係肥豬仔啦,真係好難同佢減肥

      刪除
  6. 點解Chewy嚟咗唔可以一齊入房同阿姐瞓嘅?
    我又係如果做某d姿勢ding一定會坐上嚟,但某d姿勢佢會好遠都衝埋嚟同我打架.. hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為之前要隔離,唔俾貓地入房,依家開放咗,可能見個o靚妹係度,又唔去囉

      刪除
  7. Marble 仔真係好識擦鞋 , 佢好似肥咗呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 識擦鞋,咪比佢冧屎囉,佢應該都係肥咗

      刪除
  8. Belated happy birthday仔仔爸^0^

    回覆刪除