2017年3月16日 星期四

解禁三

我上個星期前已經將Chewy 成日匿係床底個窿封咗,等佢唔好成日匿係床底,多啲出去活動


其實佢已經多咗出廳,不過唔會留好耐囉,初時佢見廳無人至敢出去












唔係太怕同啲舅父一齊
 





習慣一齊開餐







仲一齊睇雀仔



每到開餐時間,仲會走o黎廚房同啲舅父一齊催開餐






 不過到依家個廳有人係度,佢都唔敢留好耐,都仲係要多啲抱佢出廳待吓至得


紐約終於有盤菜食了,上個星期,我姑仔約佢啲同事再搵埋我哋一齊去試吓

個盤菜都好大盤,我哋成十個人都食唔晒,除咗個盤菜,仲包咗一個咸雞粥、一個雪耳紅棗糖水



原來姑仔個同事,連埋今次,已經連續三個星期o黎食,真係服咗佢


20 則留言:

  1. Chewy 都進步得好快吖, 你哋咁鍚佢, 佢應該好快可以適應到, 唔再自己匿埋
    個盤菜好正喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢驚人多過驚貓,可能佢以前有貓同伴,所以容易接受貓
      盤菜真係要人多一齊食至有意思

      刪除
  2. Chewy好靚女真係, 好叻喇算係, 有咁多男仔響廳梗係有d怕醜嘅!
    個盤菜真係好澎湃!個個星期都食盤菜好誇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢驚人多過驚貓,可能佢以前有貓同伴,所以容易接受貓
      我都覺得佢好誇張

      刪除
  3. Chewy 一定話: 做咩查封左我個私竇, 嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 封咗佢個私竇,佢又會上多啲阿姐床瞓,阿姐都不知幾開心,不過佢依家唔黐人瞓,只瞓床尾

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢驚人多過驚貓,仲有排至唔驚人,由其係佢公公

      刪除
  5. Chewy對鏡頭敏感度都幾高,好多張相都係望住鏡頭影。:)

    個盤菜好大份呀,好食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢唔知係咪都知道自己生得靚,好識望鏡頭,好鍾意影相
      個盤菜都ok 呀,我覺得真係要人多一齊食至有意思

      刪除
  6. 回覆
    1. 係囉,突然無咗個避難所,少咗安全感

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢驚人多過驚貓,睇怕都仲有排至唔驚我哋,由其係公公呢

      刪除
  8. 好中意排排坐食嘢個d相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今朝,特登捉埋Chewy去同啲舅父一齊食,有啲驚驚地

      刪除
  9. Chewy:比返床底個窿貓哋呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好啦,瞓床底凍呀,上床瞓暖好多喔

      刪除