2017年3月9日 星期四

解禁二

其實Chewy都開始行出房,初時只敢留係走廊


其實佢會偷偷走出廳,但見有人就會走,依家有時行過佢身邊佢都會走返入房,匿番入床底





佢唔敢出房,啲舅父咪入房陪佢囉






奇奇舅父成日係走廊昅住,睇佢會唔會出o黎


係走廊時,驚咪匿係床褥後面囉





一係就走入去隔離房





仲試過走入我房,跳上我張床



佢仲試過匿係我床底啲箱度


佢會靜雞雞走出o黎去大小便,但一見人就走,所以依家見佢去便便都唔敢行埋去



其實佢都幾為食




佢唔捱得肚餓,佢為咗食,可以唔怕啲舅父,夠膽行出o黎廚房等食



食完未夠喉,去睇啲舅父有無食剩,仲唔怕同埋舅父一齊食



不過食乾糧就唔敢出去食,只好擺乾糧係房


佢比較唔驚天師舅父,可能見佢之前陪住佢,但又無搞佢呱


佢阿娘成日都會抱佢,我反而驚會嚇親佢,所以好少去抱佢


佢最驚就係公公,仲係一見公公就走,又比衰公公捉住剪甲,無得走


其實佢已經多咗出廳行,都無咁怕啲舅父了

今日放工行返屋企,行過另一條政府屋村,又比我野生捕獲隻鷹,其實我當時都無為意,見到有人係度影相,至知有隻鷹係度,咁當然要影埋一份,放上網呃like 啦😄😄






12 則留言:

  1. Chewy 仲係好細膽, 要俾多D時間, 應該無咁驚架喇

    回覆刪除
  2. 可以抱住剪甲甲,冇問題啦😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 一抱上手,佢係唔掙扎的,不過我唔想嚇親佢,所以甚少抱佢

      刪除
  3. 依家個家庭大左,有無需要你來指揮紀律呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲貓社會,有時我都控制唔到,好似奇哥鬧住佢都仲要去追哥哥、蝦哥哥

      刪除
  4. Chewy已經進步咗好多呢,至少夠膽一齊開餐!天師舅父算唔算係眾多舅父中對Chewy最溫純嗰個呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢為咗食,真係人貓都唔驚,我覺得佢驚人多過驚貓,可能以前佢習慣有貓同伴,係呀,我哋都估天師舅父會係最錫佢嗰個

      刪除
  5. Ruby,其中一張相係咪你來架,好美的秀髮啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱貓嗰個係阿姐,阿姐成日唔梳頭,哈哈

      刪除