2020年1月4日 星期六

打成一片

我姑爺仔好想帶Jessica 返屋企,但我姑仔大力反對,所以我姑爺仔放棄咗Jessica撫養權,依家由我余家正式接收,成為余家七公主,改名為Minnie


佢成日都去撩啲哥哥玩,其實去打啲哥哥

 













玩到攰晒呢


又係好似Mango 仔咁,鍾意玩貓條尾



我又同佢玩手仔



睇住啲哥哥係度搞咩嘢



有時自己會跑嚟跑去,仔仔爸話佢攰屎了




14 則留言:

  1. 後生真係特別好活力同貪玩。:)

    妳同佢玩緊手仔咁忙都仲拍到片,哈哈!

    回覆刪除
  2. 天安排的
    又添丁
    7小福

    回覆刪除
  3. 呢恭喜恭喜!!又添一員,好快儲齊10隻!你姑仔屋企本身有冇貓?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實佢已經唔駛再係街流浪,已經好幸福

      刪除
  5. 我都話啦, 你會收留佢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢無人要吖嗎,唔通丟返佢出街咩,唔得架嗎,唯有噎咗佢囉

      刪除
  6. 回覆
    1. 我唔鍾意三個音節既名,而且我都唔鍾意Jessica呢個名,Minnie呢個名cute好多,嘻嘻

      刪除
  7. 恭喜恭喜🎉🎉
    終於得償所願, 喜獲千金, Minnie 有個幸福的家, 咁算唔算雙喜臨門呀 hehe

    回覆刪除