2020年1月9日 星期四

晒命

某晚我send 咗兩張相比阿姐睇



阿姐覆我話︰佢咁乖呀,陪妳瞓,我再send 多一張比佢睇,佢話我係度晒命,哈哈


Mango 仔如果佢上床同我瞓,佢會瞓足一晚



睇,朝早Marble 仔、Chewy 上床搵我,Mango 仔都仲未願醒



就算瞓醒咗,都係乖乖等我起身
 

我仲未瞓,Mango 仔已經係床上準備瞓覺


先上嚟搓搓被,之後就瞓覺





阿姐睇完呢張相,話Mango 仔係咪黐得我多,見我平時要遮眼瞓覺,佢又學埋我咁


好似依家咁,當我係房用緊電腦,佢一邊陪住我,但又一邊瞓晏覺




我仲話比阿姐知,佢會陪我係廳睇電視






之後阿姐話︰我都唔弱,依家S'mores 都會黐住佢,陪住佢



 





12 則留言:

  1. 回覆
    1. 通常Mango 仔上咗嚟瞓,其他貓都唔會上嚟瞓

      刪除
  2. 算Mango仔乖啦,雖然唔鍾意俾人摸但肯陪瞓,又,Mango仔大隻仔咗好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢會比個摸住個pat pat瞓覺,係因為佢眼瞓至唔理我呢隻咸豬手,哈哈
      哈,佢飲水都肥呀

      刪除
  3. 而家 Mango 無咬人, 冧爆你

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都仲會咬架,但佢會比個摸住個pat pat瞓覺,係因為佢眼瞓至唔理我呢隻咸豬手咋,哈哈

      刪除
  4. 有仔陪訓真好命。哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以摸住瞓嗰吓正,平時Charco 仔上床瞓都只會瞓床尾

      刪除