2020年1月29日 星期三

Mango Group

阿姐有養貓個同事,即係Curry & Hoshi 個媽咪,佢第一眼見過Mango 仔個樣,就深深愛上咗,除咗Mango 仔似佢家Curry之外,仲有比Mango 仔對朝偉眼電親,哈哈

所以阿姐成日都要我影Mango 仔,send Mango 仔啲相比佢,等佢比個同事睇















Sexy 姿勢






電眼放送





可愛覺豬樣










大便樣





趣怪樣




後來阿姐都覺得將啲相send 來send 去,都好煩,一於開個Group,叫我直接將啲相post上去,除咗Curry & Hoshi 個主人,另外阿姐仲有一位同事又係好鍾意Mango 仔,有時佢哋都會send 啲得意有趣貓貓相上去


有咗呢個Group 之後,我Group 就成日響不停,哈哈


 

12 則留言:

  1. Sexy姿勢𠴱張令我諗起加菲貓呀!哈哈,我估呢個group會越來越忙!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我都有諗過改佢個名做加菲,但阿姐改Mango,個名仲cute
      其實仲有啲好得意既相,遲啲post 出嚟

      刪除
  2. Mango擁有貓界'偉仔電眼',會有好多人鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係佢對貓樣夠特別,所以咁多人鍾意

      刪除