2020年1月13日 星期一

同阿姐去逛街

下個星期阿姐男友仔要去出trip 兩個星期,男友仔唔係屋企,佢要留係屋企睇實仲要帶住頭罩
S'mores,所以襯男友仔佢出trip 前,返嚟屋企陪吓我


星期五阿姐一放咗工直接返嚟,仔仔爸見個女返嚟食飯,特登買條側魚、買啲外賣返嚟


有Marble 仔陪食飯


阿姐返到嚟,當然要見吓個新妹妹Minnie 啦


食完飯,阿姐入房攤抖,奇哥又嚟黐實阿姐


阿姐見識到Mango 仔同Minnie 呢兩隻百厭星







Minnie 鍾意匿係厠所門後,等人同佢玩手仔



Mango 仔的咬人本色



阿姐臨瞓前,又有貓陪住佢


阿姐投訴Minnie 阻住佢刷牙


Chewy 主動叫佢阿娘幫佢梳毛


星期六阿姐起身,見到百厭Minnie 


又去撩匿係廚櫃頂的Mango 仔









之後我同阿姐去Flushing 行街買嘢食嘢,行去搭小巴時,經過又見到佢



順便行去睇流浪貓





去開Flushing 一定要買粢飯食,因為只有Flushing 至有得賣


行完街返到屋企,Mango 仔又坐住阿姐啲嘢


之前同敏姐食飯,敏姐話好耐無見過阿姐,所以今次阿姐返嚟,仔仔爸就主動約敏姐出嚟食飯,去咗食馬拉餐






食完飯,返到樓下,見到兩隻老鼠係度搵嘢食,都幾大隻吓


阿姐臨瞓前,貓地又去陪住佢








每二朝瞓醒,見到Minnie同Chewy 齊齊睇雀仔


Mango 仔一早就霸住張梳化墊




阿姐話Marble 仔當時又想上梳化,但見到Mango 仔係度,就行開咗,後來一見到Mango 仔走開,就即刻跳上去


Minnie 又匿係廚櫃頂


我同阿姐係屋企一直hea 到仔仔爸整咗lunch 比我哋食,我就陪阿姐去唐人街買嘢,阿姐準備返屋企,行過老虎堂見唔多人排隊,阿姐就買杯試吓,其實之前去Flushing 時都想買,但見排長龍,就無買,我試咗兩啖,覺得唔算好甜,都幾好味



阿姐返到屋企,又send 張相嚟話我哋知佢返到屋企


我哋約咗下個月family 食開年飯,咁要下個月至再見到阿姐了




11 則留言:

  1. 貓地都好鍾意痴實阿姐,連Chewy 都係,證明阿姐真係好鍚佢地!

    好快又見啦!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 最溫純嗰幾隻貓,就鍾意黐住阿姐,Chewy 一定記得佢阿娘同佢梳過毛
      個幾月至見一次,真係等到頸都長

      刪除
  2. 阿姐都好乖, 知道要返屋企陪阿娘
    貓地都好痴佢噃

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個月至見一次,佢做吓樣都要啦,哈哈
      天師仔、奇哥仔、Marble 仔都應該都係掛住阿姐

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 咁多貓咪你地屋企好熱鬧呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,而且呢隻係貓仔,會比較百厭同貪玩

      刪除