2020年1月25日 星期六

鼠年到

未到鼠年,我家已經招咗隻福鼠係屋企,佢就係Minnie 老鼠,因為我覺得佢個樣好似隻老鼠仔,所以就改名叫Minnie,係咪好似呢





尋晚係年三十,除咗自己會用柚葉水沖涼洗頭,我每年都會用柚葉水幫貓地抺身,等貓地都可以身體健康








抺完身就開魚扒過佢哋食,當食團年餐





我都有吩咐阿姐幫貓地抺身,得佢自己一個好難拍片影相呢,Sundae 都好乖,比阿娘乖乖抺身


S'mores 扮招財貓呢,哈哈


S'mores 已經唔駛再帶頭罩,好番好多,阿姐話佢帶咗頭罩好乖,黐實佢,但一唔駛帶頭罩就唔再咁黐實佢,話佢好現實


今日係大年初一,一早朋友約我去唐人街光明寺食齋,大年約一好多善信,排好長龍



光明寺就位於我以前做工地方,所以經過隔離間Shalter,見到門面貼咗啲貓狗相,好得意




今日落細雨,所以平時年初一唐人街封街,比以住人少,都見到有舞獅出巡



係度祝大家新春大吉,身體健康,平平安安,心想事成




14 則留言:

  1. 年三十,除咗自己會用柚葉水沖涼洗頭,我每年都會用柚葉水幫貓地抺身,等貓地都可以身體健康

    我都係有這習慣

    回覆刪除
  2. 祝新春愉快~~
    我反而咩都無同貓地整 😁

    回覆刪除
  3. 妳們的新年氣氛比香港還好!

    回覆刪除
  4. 貓鼠相沖喎,希望D貓貓都一樣開心過年!

    回覆刪除
  5. 祝貓地一團和氣,人貓都身體健康!我地年初一去食唐餐,餐廳都算多人呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地都係玩吓,唔會傷和氣,最緊要身體健康,海外華人好重視農曆年,農曆年當然旺啦

      刪除
  6. 恭喜發財!身體健康!新春大吉!萬事如意!

    回覆刪除