2020年1月20日 星期一

八卦貓

貓地八卦就係人都知,有時見啲貓八八卦卦又幾得意,但有時又好無奈,因為佢哋會搞搞震

平時買咗啲外賣嘢食返嚟,班貓又要嚟八卦吓


好似上個星期阿姐返嚟咁,阿姐臨走執嘢返歸,貓地又去八卦一番,Mango 仔又乘機R 吓下巴



某次我買咗個榴槤返嚟,Mango 仔未見過,就走去八吓,好明顯佢對個榴槤無興趣啦



唔知Mango 仔係咪下巴痕,猛咁用個柿嚟R 下巴


又走上我啲衫上面

 
仔仔爸買咗嘢想放番啲嘢入廚櫃,Mango 仔又走入去阻住晒







Mango 仔仲鍾意入厠所八卦




厠所沖水都咁好奇



依家Minnie 都一樣,成日走入厠所八卦,入厠所玩



我攞啲衫去洗,Minnie 又嚟搞搞震,仲撩五哥玩


我某日攞啲合拿瓜去皮,呢個衰妹又嚟八卦搞住晒




咪話Minnie,某日我摘豆仔,奇奇又嚟阻住我



奇哥仲鍾意自己匿入個櫃筒度





Minnie 呢隻曳豬,佢唔需要見啲哥哥出門口,佢一開始見人一開門,就自己竄出去



 


見人想出門口,又會坐係近門口等人開門


 
仲好似Mango 仔咁,出咗去就唔願返屋企,依家Mango 仔反而黐家咗,見Minnie 出咗去,佢都只係望吓無出去




16 則留言:

  1. Minnie睇黎膽生毛喎,哈哈!

    睇黎Mango只愛芒果不愛榴蓮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又唔怕人,就知佢幾大胆啦,Mango 話佢唔可以食Mango,佢唔要食自己,哈哈

      刪除
  2. 芒果哥居然唔怕榴槤味

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢度賣啲榴槤都係雪藏的,都聞唔到榴槤味,我哋開榴槤嗰陣都無貓嚟八卦

      刪除
  3. 榴槤咁大味都唔怕? 係咪貪玩,還是為食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢度賣啲榴槤都係雪藏的,都聞唔到榴槤味,佢哋只係八卦嚟睇吓

      刪除
  4. 芒果配榴槤都好攪笑!! 屋企好鬼熱鬧啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成7 隻貓,想唔熱鬧都唔得啦,嘻嘻

      刪除
  5. 我d貓都好鍾意入衣櫃瞓覺ga XDDD

    回覆刪除
  6. 每次見到Mango仔對無辜眼真係暈!

    回覆刪除
  7. 好奇係貓咪的本性,哈哈......

    回覆刪除