2020年1月15日 星期三

等你起床

唔駛返工日子,阿姐同男友仔當然無咁早起身啦,但啲貓地點會放過佢哋

Macy 同Mittens 等爹娘起身,睇吓Macy 眼神幾憂怨






Mittens︰ 嗲哋,起身啦


Mittens心諗︰嗲哋仲唔起身
 

 Mittens︰ 嗲哋,你仲唔起身,我就喵爆你


Macy 等嗲哋瞓醒中


Macy︰ 嗲哋,早晨


Macy︰ 嗲哋,起身啦,嗱,我幫你按吓摩,咁你要快啲起床喇




貓地又成日投訴爹娘掛住玩手機,都唔肯起床



Macy︰ 成日掛住玩手機,等我咬爛你條差電線





Macy︰阿娘,你快啲起身,我個頭好痕,快啲幫我R 頭仔






10 則留言:

  1. 我D貓頭話之你
    全天候全年365日
    每早準時5:45AM叫我起身開飯
    坐住你膀胱, 踩你塊面
    無可能唔醒

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我呢兩粒孫都算斯文,我嗰七隻,都係只有天師仔會踩上身叫人起床

      刪除
  2. 平日返工無得痴,貓地見到爸媽係屋企,一定係要出招搶盡注意力啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲貓肯黐人,應該要拿拿淋起身服侍

      刪除
  3. 貓地那唔放過你的眼神太強了吧!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 阿姐話佢哋夜晚至會開罐罐,佢哋有自動餵食機,一定有乾糧

      刪除