2015年12月6日 星期日

唔愛玩玩具 1

臨返香港前摷咗啲仲未開過o既玩具比貓地玩,係貓友送的,一直都無開o黎玩


貓地只係好奇一吓,興趣唔大









另一個玩具,我都唔知應該叫佢做咩







放咗幾日,都只係見天師仔壓住佢



所以決定將呢件玩具,攞番香港交比圓丸媽做義賣,我仲有攞咗啲幾新又唔用得到o既物品交比圓丸媽做義賣,幫吓啲流浪動物

年頭時阿美姐比咗棵舊貓樹我,我先將棵貓樹拆開洗刷乾淨,攞出o黎砌番好時,貓地就走o黎八八卦卦






但砌好之後,究然無貓愛,就算抱佢哋上去都即刻走,放貓草上去都係一樣引唔到佢哋

就係咁一直放係度,終於幾個月前見到Charco仔走咗上去坐




其實Charco仔都只係間中上去坐一陣







我派魚扒時,都會拍吓棵貓樹,要Charco仔走上棵貓樹度,我至派魚扒






20 則留言:

  1. 哈哈,媽媽,留返你自用啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 見人哋啲貓好鍾意瞓貓樹,但佢哋又唔like,有得捐有得送都想送走佢,丟又覺得好可惜

      刪除
  2. 你屋企真係有好多玩具呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個廳都係貓o既嘢,好彩奶奶已經唔係度,唔係實鬧死

      刪除
  3. 新屎坑時玩過, 都好過一眼都唔望吖 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以依家真係唔駛買任何玩具俾佢哋

      刪除
  4. 唔啱佢地心水,都冇計架。

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔愛玩紙波,天師仔愛玩Da Bird

      刪除
  5. 我都有呢玩具呀,不過我3隻仔都唔玩><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得三歲以上o既貓,都唔愛玩玩具

      刪除
  6. 原來貓地大咗就唔鍾意玩玩具架啦,我真係唔知,仲以為老少咸宜添。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得貓年紀大咗就無咁貪玩,每隻貓個性又唔同,好似我家天師仔佢最愛玩Da Bird

      刪除
  7. 原來佢哋對老鼠無興趣~!! XDDD

    回覆刪除
  8. 唔知狗同貓玩d嘢係咪唔同?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔同,狗通常愛玩波,同咬爛晒啲毛公仔,貓會去追波,踢波,會舔啲毛公仔,玩毛毛棒

      刪除