2015年12月2日 星期三

佔梳化

依家Marble仔最鍾意就係瞓梳化,每朝佢食完罐罐都係第一時間走番上梳化度hea


有時見佢瞓到好騎呢






又瞓到伸晒脷





hea係梳化頂



夜晚見佢都係喺瞓梳化的







Charco仔無得瞓,瞓梳化頂


通常我放工返到屋企,大多數時間都係見到Marble仔係梳化,但有時會見嗰隻係Charco仔,而平時Charco仔多數都係瞓電腦椅






天師仔就比較少上梳化瞓


 唔知天師仔特登去撩Marble仔定爭個貓草枕呢﹖



打完之後又好似無事一樣,天師仔又走埋去瞓



佢如果唔係瞓化,咁佢多數都係返阿姐房張貓床度瞓


好多時我朝早仲未夠鐘出門口時,都會係梳化度黐住Marble仔一陣




阿娘返工喇,肥仔實係瞓住等阿娘放工返o黎啦





22 則留言:

  1. 我家 Rouquin 都勁好瞓, 一日可能得幾個鐘清醒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得如果屋企無人,貓地一定勁瞓,好似我哋休息係屋企,佢哋反而瞓得少

      刪除
  2. 回覆
    1. 依家天氣開始凍,已經比較少見佢哋瞓地下

      刪除
  3. 瞓梳化真乖!我家二犬晚晚霸住我半舖床!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陪妳瞓咁好,依家得Marble仔會上床陪瞓

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔係邊得依家咁肥肥白白,蠱蠱惑惑吖

      刪除
  5. 好sweet呀可以一齊訓, 我就無呢d福喇!ding中意獨訓><

    回覆刪除
  6. Marble仔訓到好搞笑, 無晒儀態, 你仲咁影擺埋上網俾人睇!! 醜死鬼啦~~ XD
    我好鐘意Charco仔, 全黑色, 好靚丫!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗好多貓奴都鍾意睇貓地各樣瞓覺o既睡姿,Charco仔佢真係全黑色,天師仔睇落係黑貓,但係陽光底下,會睇到係有深啡色,而且Charco仔眼仔碌碌,影相上鏡過天師仔好多o架

      刪除
  7. 好想搓 Marble仔個啤梨腩呀, 真係至肥佢 lu ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家最肥係佢啦,一見佢曬腩,真係忍唔住狂搓佢個肥肚肚

      刪除
  8. 回覆
    1. 逢係家貓都咁嘆,你家Coco唔係咁咩,嘻嘻

      刪除
  9. 日瞓夜瞓,真係啱晒禾!ヽ(≧∀≦)ノ

    回覆刪除
  10. 做貓地真係嘆,做佢地好過做人,哈!

    回覆刪除