2015年12月17日 星期四

新紥師兄

一直我家兩隻黑蚊蚊都有出走廊散步o既習慣,可以睇番之前呢個post—行孖咇





Charco仔會坐係樓梯口要我開門比佢


不過唔駛驚佢會走貓,佢只敢伸個頭出去昅吓、嗅吓


但一定唔可以比天師仔出去,佢一定會走落樓梯


咁Marble仔見兩位Brother去行咇又會點呢

初初只坐係門口睇唔敢出去



敢行出門口了,但都未敢行出去




慢慢開始敢行出去了,初初都唔敢行得遠




一有風吹草動就貓咁腳走返屋企 







 有時佢哋會坐係門口要人開門出去行吓


睇,依家Marble仔一襯我開門出去丟垃圾時,就一支箭咁走出去


依家三條友仔就齊齊去巡更了



20 則留言:

  1. 雖然 Marble 仔一支前咁標咗出去, 但都會擰返轉頭望吓你, 唔知佢會唔會有陰影, 驚出咗去就返唔到屋企

    回覆刪除
  2. 嘩,掉垃圾好易走貓,要睇實呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會先去睇啲樓梯門有無閂好,會陪住佢哋一齊行

      刪除
  3. 回覆
    1. 我會先去睇啲樓梯門有無閂好,會陪住佢哋一齊行

      刪除
  4. 三位公子肩負重任維持治安

    回覆刪除
  5. 行出去玩一陣就會自己番屋企?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但有時Charco仔只係坐係門口都唔行,有時見我行返屋企佢哋又會返屋企,但有時又叫極都唔肯返屋企

      刪除
  6. 我以前經常放貓岀去行, 搞到一開門,貓貓即向外跑, 快到走貓也不知, 試過回家後幾個鐘唔見肥仔, 揾晒成屋也找不到, 苦思佢躲在那裡, 最後打開門見佢坐在門口等開門,即刻跑入屋, 自此我更加小心, 也不再給貓地外岀成習慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢哋又唔會話一開門就跑出去,而且佢哋都習慣咗

      刪除
  7. 回覆
    1. 我無幫佢哋植入晶片,不過我一定會小心唔會比佢哋走失

      刪除
  8. 雖然我家兩隻都係好鐘意裝門口, 但我成日覺得佢地裝得多就會唔驚, 所以好怕走貓, 一定睇到實。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真如果走廊唔安全,就最好唔好比慣佢哋出去

      刪除
  9. 哈哈..........去走廊行吓當做運動又幾好喎~!!

    回覆刪除