2015年12月18日 星期五

狗狗探訪活動

呢篇唔關我仔仔媽事,係發生係阿姐身上,我覺得幾得意,所以分享吓,我係跟阿姐o既敍述出的

話說上個星期,佢學校連續兩日有狗狗探訪活動

第一日有三隻狗狗o黎探訪,分成三組,每組派一隻狗狗,再輪流交換狗狗,每組大約玩15分鐘

但當阿姐去到o既時候,其中一隻狗狗已經走咗了,所以得兩隻狗仔玩

真係隻隻都咁得意






第二日有四隻狗狗出場,三隻大狗,一隻細狗









阿姐話下面呢隻狗其實好怕人多,佢會緊張到甩毛,睇,佢腳邊已經勁多毛,咁我就覺得隻狗咁怕人多,又會緊張,點解佢主人仲要帶佢出o黎呢,想佢克服緊張嗎﹖



我估學校安排狗狗探訪,可能想幫啲學生減吓壓,因為佢哋係考試期間,如果係咁都幾好喎,因為阿姐見到啲狗狗都不知幾開心,阿姐仲話因為知道有狗狗探訪佢至走出宿舍,如果唔係,佢仲留係宿舍度溫書呢



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係架,仲有一個學期就要say goodbye

      刪除
  2. 所以有D人羨慕外國校園生活啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起香港o既教育氣氛,外國真係寫意好多

      刪除
  3. 呢個活動安排好正, 有報告話人類接觸小動物真係可以減壓同對心臟好架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔理呢個活動目的係咩,我諗所有愛狗人仕見到都會好開心

      刪除
  4. 外國人的小朋友會識同小狗相處,可能就係因為有動物友善教育。香港d小朋友,有不少見到狗就係咁叫,有時重聽見d父母同仔囡話乜狗狗咬你唔好行咁近。其實好多時係d港孩嘅尖叫聲嚇親狗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲父母唔鍾意動物,咪教導啲小朋友唔好接觸動物囉,係父母做成的

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋都愛小動物,有狗狗玩一定唔放過

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,車車返咗屋企,妳又好快樂啦

      刪除