2015年12月28日 星期一

間中去覓食 — 後續篇 2

食完韓餐就行去Rockefeller Center,每年都係呢棵掛滿燈飾o既聖誕樹



附近o既燈飾,其實年年如是,至在o黎熱鬧吓




望到隔離街Saks Fifth Avenue 個燈飾佈置,會按時間隨音樂閃動


每年呢度都有放Swarovski 水晶星星,每年佢哋會設計一個新款o既星星




原來我哋上次o黎睇呢棵聖誕樹係十年前,點解咁肯定,因為當年我哋係呢度買咗當年出嗰款水晶星星,後來比Charco仔整爛咗


我哋都買咗今年出o既水晶星星


睇完呢邊,兜去Saks Fifth Avenue 睇嗰個音樂閃動燈飾



呢條片就比較長,但就係全個show


睇完就行返去搭subway,經過中央圖書館


經過Lord and Taylor,佢哋啲裝飾都好靚







終於都行完,返到屋企都成12點,阿姐男朋友仔仲住得遠啲,12點半至返到屋企

呢個係我今年o既聖誕禮物


話晒標題係“間中去覓食”,當然要繼續講食

其實我同阿姐成日撇甩仔仔爸去街街,有時星期日我哋兩母女會去茶餐廳食早餐,次次都係食呢兩個餐,我就炸菜肉絲米粉,阿姐就雪菜肉絲米粉,有時就加多個西多士


因為仔仔爸唔鍾意食甜食,所以我同姐出街見到甜品都會去試吓,見唐人街咖啡店有花茶,又走去high過tea




又見唐人街開咗間西式麵包店,又試佢啲甜品



尋日同阿姐去行Broadway,特登行埋上St. Mark食甜品,之前見過呢間,原本打算約埋啲表妹先o黎試,不過忍唔住,我兩母女試咗先




呢個係節日限量,啱啱做埋尋日,所以一定要試,但我覺得呢個太甜

呢餐阿姐比錢,阿姐真係乖



食完甜品行番屋企時,阿姐又話唐人街開咗間新店,我又話要試





左邊係甜的, 右邊係咸的,攞番屋企至食


呢個啱啱阿姐晏就同個Best friend去Happy Hour,之後特登去“Dough Doughuts”度買,話呢間好出名喎,佢最想試榛子朱古力味,不過買唔到 


不過仲未食,因為就o黎食晚飯,右邊嗰兩個買比男朋友仔屋企,佢話要成$3 一個,好貴呢,不過又好鬼大個嗰喎,食完一個都飽晒啦

死啦,聖誕前阿姐又係男朋友仔屋企,佢阿娘整咗幾盒蛋糕返o黎,係雪櫃都仲未食呀,雖然男朋友仔家係波蘭人,但整啲甜品都唔算太甜

右邊嗰三盒,今個新年真係肥屎了




19 則留言:

  1. 你地果邊D燈飾好靚呀!
    唔怕啦,女人個胃可以裝好多甜品嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒商業區,點都要做啲嘢
      我每次都係食少少,過吓口癮

      刪除
  2. 回覆
    1. 兩個人分,其實都唔係多,我通常食少少過吓口癮,阿姐食多啲

      刪除
  3. 你地好有食力
    見到燈飾, 即時想起荷里活電影嘅聖誕場面

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日都無食lunch, 齋食甜品,份量都唔算大,都唔係食好多唧

      刪除
  4. d燈飾好靚好熱鬧!
    你地真係好食得, 好彩食極唔肥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得香港啲燈飾特別啲囉,我哋邊食得,又唔係一次食咁多間,點會食極都唔肥,呢兩個月一定肥幾磅啦

      刪除
  5. 嘩!! 好靘呀!!
    祝你一家新年快樂!!

    回覆刪除
  6. 呀姐真係乖女 , 帶媽媽去食甜品 , 你嗰邊真係好熱鬧呢~!!
    Happy New Year ~!!!!!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢阿媽係宅婦,梗係要佢帶至有得食啦,係得嗰區熱鬧啲咋,Happy New Year

      刪除
  7. 仔仔媽,新年快樂!合皮扭耳!(。・ω・。) ~ ♥

    回覆刪除
  8. 有興趣試試個crepe,不過唔知幾時先會得閒出唐人街 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明點解啲人唔鍾意出唐人街,真係好難搵位泊車

      刪除