2015年12月9日 星期三

唔愛玩玩具 2

今次開公主媽送o既Laser Point 比貓地玩





貓友送o既貓隧道




用Laser Point 引貓

最後都係興趣唔大




貓唔愛玩,就俾阿娘玩貓啦,wakaka




貓玩具唔玩,就搵其他嘢做玩具,初時就o黎霸紙盒









都係只玩一陣

曾經係網上見人用扭蛋放零食引貓,我又試吓

Charco仔,零反應


咁Marble仔呢﹖



又係零反應,仲驚咗個扭蛋o忝


最後我覺得除非家中有貓B,或三歳以下,好奇心超大的至鍾意玩玩具,但多數都係新屎坑三日香,好快又唔玩,所以不如學我家三貓話齋






22 則留言:

  1. 又真係唔太雀躍喎, Marble 仔對住個零食波仲要掉頭走 tim XD

    回覆刪除
  2. 貓地們年中幫妳慳唔少玩具錢呢! ;P

    回覆刪除
  3. 好得意呀佢哋 , 唔係每樣玩具都有興趣 , 有性格呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓貓係咁衰呢,不過都好o既,幫我慳番買玩具錢

      刪除
  4. Laser Point, 我家少爺至愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係每隻貓o既喜好都唔同,天師仔愛玩,Marble仔愛玩紙波

      刪除
  5. 回覆
    1. 天師仔係懶貓,Charco仔同Marble仔就係為食貓

      刪除
  6. 燈光嘅玩具,好似係你地玩貓地多D喎,嘻......

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 佢哋最雀躍時咪係要食嗰陣囉,Marble仔仲要嘈生晒

      刪除
  8. 你以上玩具我一件都冇, 最多拎紙皮箱回家俾佢地坐

    回覆刪除
    回覆
    1. 無唔緊要,其實都無需要有,佢哋未必欣賞,仲浪費金錢,紙盒啱晒貓地o既品味

      刪除
  9. 哈哈~~主子們真係估佢地唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以買玩具呢樣嘢,真係可以慳番啲錢唔駛買

      刪除