2015年12月13日 星期日

嗲人仔回歸

我家三貓之中,Marble仔比較最黐人,返香港前,星期日我一定瞓到黃朝百晏,所以有貓會上床瞓住等阿娘起床,亦都係咁,原本己經醒咗,因為有貓地陪住,都會變咗唔願起身





Charco仔都入o黎房等阿娘起身





我臨返工前又會比我黐吓





見未夠鐘出門口返房攤抖多陣,Marble仔又上床黐住我




係香港返o黎之後,Marble仔都繼續有黐人,但唔知點解,當阿姐放完暑假返咗學之後,就唔再黐人﹖

平時會上我張床攤抖吓都唔再見


又唔再上床陪我煲電視劇


都係近呢一兩個月,呢隻黐人仔至肯慢慢黐番人

又可能係天氣開始凍咗少少,多咗上床陪瞓,不單係星期日,連平時夜晚都會上床一齊瞓



有時瞓醒只見天師仔



 天師仔洗住手等阿娘起身


原來Marble仔都係到,只係佢係貓床瞓住等


開始走番上床瞓吓


又再繼續上床黐住我,陪我煲電視劇




呢張係今日影的


 雖然早排唔上床黐人,但一直都肯係梳化黐人,因為佢愛霸住張梳化




某朝早點解咁乖會坐阿娘大髀,其實只係我大髀有本雜誌睇緊,佢初初用上身壓住唔俾我睇,之後仲慢慢成隻坐晒上o黎





好彩佢後來自動走貓,唔係佢咁難得肯坐我大髀,我真係唔願起身返工

最希望佢唔好再玩性格又唔再黐人啦




28 則留言:

  1. Marble 仔個樣好嗲
    冬天攬住佢哋真係好舒服

    回覆刪除
  2. 我成日覺得貓仔嗲過貓女好多咁嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見係貓女嗲啲喎,所以我成日想養隻女,當初我以為Marble仔係女仔o黎,所以改咗呢個名,後來帶佢去做剝牙手術至知佢係男仔,真係笑屎人

      刪除
  3. 回覆
    1. 個衰仔知我錫佢o架,係都要有時擺咗款,哼

      刪除
  4. 好乖好嗲呀!!!!羨慕死人咩!!我星期日仲早起身過平時, ding會做盡衰野迫我起身><

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一時時o架咋,有時摸多佢兩吓,佢會發脾氣走咗去,通常只有天師仔半夜至搵人起身,朝早就比較少

      刪除
  5. marble咁乖咁可愛, 有佢真幸福~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為兩隻黑蚊蚊唔係咁黐人,所以有佢會黐吓人係特別開心的

      刪除
  6. Marble血仔呢招若即若離好掂呀攪到阿娘心思思

    回覆刪除
  7. Marble 仔真係好鬼嗲 , 有佢哋陪你瞓 , 緊係唔願返工啦 , 咔咔~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係一時時,尋日阿姐返o黎入門口,兩隻黑蚊蚊去迎接阿姐,叫Marble仔,Marble仔睬都唔睬阿姐,激屎阿姐

      刪除
  8. 真係好睇性格,有隻黑貓,住了2年半有多,人不能接近,貓就可以,但我睏又癡埋o黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家三貓性格各不同,我家Charco仔,唔黐人,想食時就會搵人,夜晚都會上床瞓,但唔會黐實人瞓

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,當佢哋黐住人時,都唔想行開

      刪除
  10. 貓地隻隻都好嗲咁樣, SO SWEET!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家Charco仔唔嗲人的,除非佢o黎扭零食

      刪除