2015年12月20日 星期日

間中去覓食

其本上我哋一家比較少出街食飯,就算仔仔爸唔想煮時,多數都係去唐人街食唐餐或者買外賣唐餐返o黎食,因為我係一個住係鬼佬國家而唔愛食鬼佬餐o既唐人

咁平時都係食中式早餐,但有時星期日,阿姐又係度,會就仔仔爸去食番個西式早餐,多數會去屋企附近嗰間西餐廳食Brunch


舊年時,見嗰區開咗間“Denny's”,所以係舊年o既感恩節,去咗呢間度試吓



啱啱係香港返咗o黎嗰個禮拜,係香港食得港式茶餐多,所以一返o黎就陪仔仔爸食Brunch,去番之前嗰間,但覺得佢哋啲嘢差咗,所以係阿姐臨放完暑假前,搵咗個星期日,仲約埋姑仔個女、叔仔個女一齊去“蘇豪”嗰邊食Brunch

阿姐上網搵定幾間,上到去泊好車,見到呢間,見無人幫襯,所以我哋都無幫襯,哈哈


再去搵附近嗰間,沿途經過一個公園,仲有街上o既展品



最後我哋去咗呢間,見好旺吓喎








咁到我生日,我同仔仔爸都係去唐人街食餐飯當慶祝,一般都係食上海菜、越南餐、馬拉餐,但今年仔仔爸話想試呢間,都算係fusion菜


白酒煮青口


龍蝦湯


始終我都係要食飯,仲要食日式海膽飯


呢個星期阿姐返咗o黎,開始放一個月o既聖誕新年假

星期三,仔仔爸話唔煮飯去食拉麵,阿姐又即刻search去邊一間食

仔仔爸仲比架車阿姐楂上“蘇豪”,(阿姐年頭至考到車牌)

先去一風堂,但話要等一個鐘,即走


搵過另一間又係要等好耐,所以諗住行去St. Mark嗰邊搵其他嘢食,搵搵吓見到呢間新開小食店(前身係賣章魚小丸子),見幾得意,仔仔爸話買份combo o黎試吓





樣貌似個漢堡,但面同底個塊係用米飯做的,Combo無得揀其他,係豬肉o黎,個味道似肉餅,個汁好juicy,個飯餅有少少飯焦o既口感,但我唔鍾意食飯焦,因為飯焦會黐牙,其實總捨都係好味的,個湯裡面有三粒好似鯪魚球o既肉丸,唔腥,但我覺得個湯麻麻,啲薯條好食


我哋行到St. Mark,最後都係食拉麵




我覺得個冷麵好食啲


某日阿姐話佢男友仔想上o黎食飯,佢男友掛住Marble仔喎,咁仔仔爸就話不如星期六啦,出去食,仔仔爸想去Midtown睇聖誕怖置同燈飾

基本上Midtown係好難搵位泊車,所以我哋齊齊搭地鐡上34街

一上到34街,見好多路邊流動餐車,我見到啲串燒好想食,仔仔爸話我哋扮遊客要試紐約街邊小食

真係好鬼遊客價錢,呢度要$14.00


先去Macy's睇佢啲窗櫥怖置,34街附近好多韓國餐廳,所以我哋去咗食韓國餐

呢間阿姐之前同啲friend o黎食過,所以帶我哋o黎呢間食


都等咗大約半個鐘,我哋四個人,但仔仔爸話佢個胃唔係幾舒服,唔係幾想食,所以我哋只叫咗三個餐

每個餐包一條煎魚仔,都幾好食,係多碎骨,食時要好小心


六小碟


叫咗個細海鮮薄餅,一上枱就幫我哋分成每人一碟


呢個點海鮮薄餅個醬汁,我覺得好好味喔
 

我點o既海鮮豆腐煲


阿姐點o既石頭碢飯


阿姐男友仔係老番,老番通常都係食肉獸,佢點o既牛仔骨


幾個餐大家一齊share食

食飽飽就行上5大道Rockefeller center 睇聖誕樹同燈飾

咁下一篇再講





18 則留言:

  1. 一早上嚟, 就算食咗早餐, 一樣流到成地口水 HAHA

    回覆刪除
  2. 你個度好多選擇, 我呢, 就零選擇啦, 要乖乖食西洋野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋度大城市,我又住近唐人街,搵食就更方便

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實啲出名o既拉麵店好唔抵食,又細碗又貴,over $10一碗,仲要等咁耐,幾好食都係假

      刪除
  4. 嘩!好吸引,尤其是D brunch
    好少見妳post野食相喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話我好少出街食,見呢個星期出去食咗兩餐,咪摷番以前啲相一齊出囉

      刪除
  5. 千万兩貓咪玻璃瓶係汽水嗎? 好得意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知道,我估係綠茶之類o既飲品,我就係見幾得意所以影低

      刪除
  6. 早排都試過新派煮意(N 年無出唐人街),普普通通啦。個日式海膽飯ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok啦,個龍蝦湯no good囉,個青口就最抵食,其實之前阿姐都去試過,話佢啲服務唔得囉

      刪除
  7. 嘩...........都想咗好多餐唔同菜式 , 都係西餐嗰賣相好味啲~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西餐我間中食一次就ok,我除咗唐餐,只接受東南亞美食

      刪除