2015年11月29日 星期日

中藥舖貓

記得酒舖貓Mickey嗎﹖唔清楚唔緊要可以睇番呢度酒舖貓

每次收工去圖書館都會經過Mickey間酒舖,間中會見到Mickey走出門口坐,我每次都會摸吓佢



有時候會見到Mickey係佢隔離中藥舖門口,猛咁望住舖頭入面



後來至發現原來中藥店裡面有隻虎紋貓,不過無幫襯又唔好意思入舖頭裡面咸貓,但有一次阿姐要買生熟薏米,咁就有藉口入去咸貓了

隻貓愛人摸摸的,好正










某日仔仔爸要去買涼茶料,我諗住跟埋去咸貓,但嗰日舖頭人多,佢走番落basement,見佢唔到,但好彩見到Mickey係酒舖出咗o黎,我一邊係門口同Mickey玩,一邊等仔仔爸買嘢




但佢今次唔肯坐我大髀



某日我行過,竟然見到中藥舖貓走咗出o黎門口,咁我當然要去摸吓佢,不斷見佢翹起個pat pat,都覺得佢似發情




後來中藥舖老闆行出o黎食煙,我乘機問佢係咪女仔﹖仲未絶育﹖個老闆都話係

其實我都見好多舖頭貓,啲主人都唔同佢哋絶育,生咗啲BB就求其送俾人養,都唔知見幾多,唉



24 則留言:

  1. 我見某唔熟嘅街坊有隻貓女, 無絕育, 成日生, 見佢身體都唔好, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有間雜貨店貓,生到成十歲呀陰公

      刪除
  2. 原來妳地個邊都有唔少舖頭養貓架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,雜貨店、菜檔、生果舖,連酒吧我都見過,哈哈

      刪除
  3. 我呢度都係好多舖頭d人都唔會幫貓狗絕育!真係周圍都有呢種人!
    Mickey好得意, 最中意呢種毛色^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前Mickey啲毛無咁滑,依家滑咗好多

      刪除
    2. 之前見有個工場唔俾放養狗絕育,次次生完就車死幾隻。我結果趁星期日,把隻狗女捉左去絕育,隔兩日放回。呵呵!

      刪除
    3. 妳真係好,啲狗B無估慘死,車死狗啲人實有報應

      刪除
  4. 唐人街舖頭,正常呀,唉...
    BTW,呢度好似係監獄附近?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係East Broadway,知唔知圖書館係邊﹖就係圖書館隔幾間舖

      刪除
  5. 你下次試吓提議中藥舖個老闆同隻貓做絕育 , 咁就唔怕生貓仔呢~!!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 愛人摸摸o既貓,特別得人鍾意,唔似得我家仔Charco咁仔,唔愛人摸,仲會咬人,正衰仔

      刪除
  7. 舖碩貓都離唔開一個肥字 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常入咗室o既貓,無咩活動,食飽就瞓,瞓飽就食,實肥啦

      刪除