2015年11月25日 星期三

貓尾纏貓腳

成日見人哋啲貓會將佢條長尾擺係前面,再纏住自己對前腳

係屋企真係好少見到,由其係Charco仔啦,佢根本就無可能做到呢個動作啦,哈哈

天師仔呢,佢反而係我樓下做流浪貓時就見過


 早排我終於都再見到




而Marble仔初o黎我家時見過




其實係咪因為嗰陣佢啲瘦啲,所以容易做得到,依家肥咗,個“躉”濶咗,所以無咁容易做到呢﹖




31 則留言:

  1. 肥咗+個“躉”濶咗, 咪證明你屋企好食好住囉 haha

    回覆刪除
  2. 貓咪擺呢個款都幾優雅架。

    回覆刪除
  3. 會唔會因為天氣凍,貓尾纏住自己對腳會暖啲呢?^^

    回覆刪除
  4. 我要留意下我個兩位大帝有無呢個甫士先 ^^

    回覆刪除
  5. 咁嘅甫士好高貴喎!廸士尼卡通d貓都係咁坐!

    回覆刪除
  6. 哈哈....我都好少見哈碌咁坐...就算有, 佢條尾比較短, 都卷唔到對手仔

    回覆刪除
  7. 咁就証明响你度...............好食好住呢~!!

    回覆刪除
  8. 聽話的貓會貓尾纒腳,懶隋貓才會條尾隨處放

    回覆刪除
  9. 佢地咁斯文喎,唔似我三隻仔><

    回覆刪除
  10. 哈, 因為屁屁大, 條尾唔夠長呀
    但點解會有咁嘅動作嘅, 係代表什麼??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一樣應該係有保暖作用,又或者慣性係咁

      刪除
  11. 回覆
    1. 係囉,個蘿柚大咗,難纏上對腳度,哈哈

      刪除
  12. 回覆
    1. 我未講完又撳左出黎...
      我兩隻貓呢, 得一隻會企到咁架咋, 另一隻呢幾時都係死蛇爛鱔咁...

      刪除
    2. 我覺得呢個坐姿好靚,其實依家佢哋有得攤都唔願坐,真係好少見到佢哋坐到咁

      刪除