2015年11月15日 星期日

香港遊2015 — 最後一篇

終於都到最後一篇,返o黎已經幾個月至寫得完,不知不覺又寫咗三十幾篇

呢篇講吓我住係三家姐度,即係大窩口,其實我娘家係石硤尾大坑東,因為阿姐唔鍾意住阿婆家嫌悶,鍾意住三姨媽屋企,所以就去咗三家姐度,而我就間中返娘家住陪阿娘,但三年前阿娘過咗身,娘家得番大哥住,所以今次返o黎只會住係三家姐度

由紐約返香港o既時間搭零晨機,所以返到香港時係晨早六點,返到大窩口放低行李,就落茶餐廳食早餐


係飛機上已經無咩點瞓,但返到o黎又唔敢瞓,驚夜晚又瞓唔到,食完早餐就去荃灣行吓囉

經過一間寵物用品店,見到有貓



裡面仲有隻貴婦狗


仲有隻刺蝟,呢隻仲大隻過阿姐個roommate嗰隻豬呢


又去荃灣廣塲,行吓一田咁啦



某日,去藥房買藥,藥房貓呢


阿姐食咗幾日茶餐廳,食到厭厭地,佢又開始瞓到晏,我哋又會走去荃灣搵食,有時我又就吓阿姐食吓西餐呢



食完嘢又週圍行,呢隻係中藥店貓



呢隻係金魚舖貓,瞓咗係個魚缸入面


又行其他商塲,又週圍影佢鍾意o既嘢










荃灣有幾間出入口時裝店,又俾阿姐執到平衫,有啱又買俾男朋友仔,呢件好得意,只係幾十蚊


有時無約人,就同三家姐去楊屋道街市買餸煮飯食,試過買嘢返去扮韓燒,哈哈



最正都係啲生果,又平又靚,啲榴槤好平,呢次返o黎香港真係食唔少,上次返香港時阿姐試過食蓮霧,一食愛上咗,今次返o黎又係狂食




有時見啲西餅靚想食又買返去食


原來三家姐個鄰居都有養貓,好乖唔為食,請佢食零食都唔食


呢日係最後一日,搭下午機,阿姐話早餐要食多一次奶油豬,二哥特登o黎陪我食埋早餐至走


臨去機場時,先陪阿姨去酒樓飲下午茶,阿姐影張相send俾佢老豆睇


再見了大窩口




入閘了,唔知下次幾時再返o黎呢




18 則留言:

  1. 好彩 E+ 科技發達, 有 whatsapp、wechat, 就算相隔幾遠都, 都可以成日見到, 不過, 直接返嚟梗係仲好啦, 希望你唔需要隔好耐, 再返嚟玩吓, 見下屋企人、朋友咁啦

    回覆刪除
  2. 好快妳地就會再來的,到時又可以同親朋戚友玩過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦,第日阿姐畢咗業搵到嘢做就未必可以返咁耐

      刪除
  3. 下次返黎香港再食過再買過!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港買嘢食嘢都咁方便,真係返幾耐都覺唔夠

      刪除
  4. 年少時也曾在大窩口流連過,後來舊式屋宇拆了重建,起了很多又高又密的新樓,反而很少去了。

    回覆刪除
  5. 等妳再返嚟同妳哋週圍去食野

    回覆刪除
  6. 香港咁多野食,咁多野睇,寫多多都有得寫呀。多謝分享。

    回覆刪除
  7. 寫左三十幾篇咁多架啦,勁呀!
    如果俾我一定冇咁既恆心
    三家姐個鄰居隻貓好似我細B呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到可以寫到咁多篇,我唔係有恆心o架,驚有排都講唔完,至迫自己拿拿淋出晒佢,嗰隻貓係貓女,都幾嬌小玲瓏

      刪除
  8. 犀利, 三十幾篇, 滿滿的回憶, 長長的假期, 正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得可以返兩個月,但仲有好多地方想去

      刪除
  9. 水果真係算平 , 估唔到你兩個咁鐘意食榴槤呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲生果品種又多,又平,阿姐都算係非一般的“竹昇”,連榴槤都鍾意食

      刪除