2015年11月22日 星期日

變型貓兜

係香港玩完返o黎之後,發現呢個貓兜已經變咗型


係比Marble仔呢個肥仔撐到變型的,二月時個貓兜都仲好完整


我返香港前仲係好靚仔的


睇吓佢點撐濶個貓兜






個圓型貓兜佢又唔去瞓喎



仲要瞓得咁騎呢,想做乳豬全體嗎,哈哈




不過撐濶咗之後,Charco仔瞓得舒服啲







26 則留言:

  1. marble 隻全體乳豬好攪笑!! XDD

    回覆刪除
  2. 証明Marble仔好食好住又開心 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁為食,呢度又咁多嘢食,啱晒佢,佢遇到我都算佢有福

      刪除
  3. 可能佢覺得窄窄地仲好啱添。

    回覆刪除
  4. 哈哈, 我今次好叻呀, 你唔講我都估到係肥仔Marble ^^

    回覆刪除
  5. 我家要用三重盒以防盒被肥仔瞓到變型

    回覆刪除
  6. 我都冇呢個兜呀,不過我三隻仔都好少係個度瞓

    回覆刪除
  7. Marble 仔都係想 Charco 仔瞓得舒服 d 啫, 抵鍚 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 係Marble仔估唔到自己重到可以壓扁個兜,咁佢自己都可能覺得濶啲,都瞓得舒服啲

      刪除
  8. 嘩﹗Marble 仔肥咗好多喎 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 入屋半年就已經肥了,依家要keep住唔好再肥

      刪除
  9. Marble 仔話: 我肥咗咁多 , 唔撐濶個貓兜 , 跟本訓唔到呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除
  10. 貓貓話: 唔係我肥呀, 係你個兜太細!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但咁多大兜、貓床唔揀,係都要揀個細o既o黎瞓,係咪玩嘢

      刪除