2015年11月6日 星期五

香港遊2015 — 長洲

去完澳門第二日又把握時間入長洲行吓,阿姐要入長洲買啲小手工藝品,俾啲Roommate同表妹做聖誕節禮物







長洲好多小食


 阿姐食屎呀,哈哈



仲有芒果、榴槤糯米糍




有店舖貓




仲有大大粒魚蛋



週圍去行吓














我同阿姐去買手信,三家姐同阿姨去搵地方食海鮮





海鮮檔貓


之前阿姐係牛米高媽face度見到佢去九龍城一間甜品店食咗個好特別o既甜品,Pat契媽都有興趣,但每次時間又唔夾,兼且九龍城又無港鐵,對我o黎講都唔易去

後來某日行過太子見到一間新開法式甜品店,有呢個甜品,見去完長洲時間仲早,Pat契媽又係太子返工,一上船就即刻call契媽收工未,等埋我哋o黎太子食甜品


 落咗船,三家姐同阿姨都唔去,要返屋企,咁我同阿姐拿拿淋趕去太子


見到Pat契媽,至知佢call埋芬契媽o黎,因為芬契媽咁啱返大坑東奶奶家食飯

就係呢間甜品店


枱上面o既擺設都咁靚


叫咗個drink,套壼杯好鬼靚,仲好好飲


啲甜品又別緻又好味


阿姐同Pat契媽就係想試呢個甜品


食時有橋妙的

 

叫呢杯咖啡時,想叫佢可唔可以拉貓貓拉花 ,不過佢哋唔識,只有呢個熊仔拉花


食完真係要同佢哋講再見,唯有下次見



16 則留言:

  1. 我已經幾年無去過長洲, 個到真係好多野食, 但又好多人~~
    不過我個人鐘意大澳多D~~好多貓又有精品咖啡~哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大澳只有貓多,想食嘢就要去長洲,只要唔係假日去就無咁多人

      刪除
  2. 妳今次返黎都去左好多地方喎,連長洲都有去

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港依家交通方便,去邊度都咁方便,其實仲有好多地方想去,真係時間唔夠

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁妳下次返o黎去行吓,食大粒魚蛋啦

      刪除
  4. 長洲又係唔可以假日去, 聽聞有 d 長洲人都假日咁多人湧入去, 都忟忟哋 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港假日最好邊度都唔好去,哈哈

      刪除
  5. 我都好耐無去過長洲啦~你地係HK食食食食, 係唔係重左好多呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係香港真係成日食,但我本身唔算大食,只係重咗幾磅,阿姐就重得多啲,但返o黎又唔舒服咗幾日,係呢度又無咁多嘢食,佢都好快瘦番

      刪除
  6. 去長洲真係不停食食食 , 因為太多美食呢 , 呢間甜品啲杯真係好別緻 , 好似去 high tea 咁 , 啲甜品一定好好味呢~!!

    回覆刪除
  7. 套壼杯嗰Drink我上次去冇得飲呀

    回覆刪除